GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

Hva "trives" du best med: en på 1 år. Eller på 2 år.
17:00 11.05.2008

Gjelder ditt eget barn da. Hvilken periode var/er best.

Syns det er så mye sutring når han ikke får gått eller gjort ting han trolig ser ut til å ville. Mamma og pappa veit ikke bestandig hva han vil..... ;)
Lara29 +/-
Sv: Hva
18:42 11.05.2008
Syntes den mest slitsomme perioden var fra (ca) 14-20 mnd,da var han helt utrolig trassig altså.Nå nærmer han seg 2år og roet seg.Tror noe av årsaken er at vi forstår han bedre nå og litt lettere å komunisere med han.

Men for all del,han kan ennå hehe..legger seg på gulvet i butikken og hyyyyler..:)
muselusa
20:07 11.05.2008
Synes 2-åringen er morsomst. Greit at han er VELDIG trassig for tiden, men så deilig at han er litt mer selvstendig, gjør seg mer forstått, fått litt mer humor. Synes det er kjempe deilig tid nå, og om litt begynner vi på nytt med babyen i magen. Er ikke så veldig glad i spedbarnstiden jeg da, synes det er mer moro når de er litt mer med : )
The Crow m/spire
22:44 11.05.2008
Jeg syns definitivt perioden rundt 2 år er bedre enn 1 år. Vi kommuniserer mye bedre,og han vet stortsett hva som er lov og ikke lov. og ikke minst så er jeg veldig trygg i rollen som mamma nå. Tok veldig lang tid hos meg det... føler jeg kjenner gutten min utinn og at det er JEG som vet hans beste. Følte på et tidspunkt at helsestasjonen, besteforeldre osv styrte alt..... sukk...
Anonym
13:27 12.05.2008
Synes den skikkelig hektiske perioden fra ca 12-17 mnd var BEST. Nå begynner jeg å legge på meg :-). Kan jo sitte rolig i mer enn 3 min jo!!!
stolt mamma til gojenta! :-)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------