GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
kan man fjerne spiralen selv???
17:14 11.05.2008
???
Anonym
Sv: kan man fjerne spiralen selv???
17:19 11.05.2008
Jada, du bare tar ei pølseklype og roter rundt til du finner noe, også røsker du til!
Anonym
18:48 11.05.2008
Du må nok til legen ja.
Anonym
19:30 11.05.2008
Er det fare for å skade seg(der nede) Hvis man gjør det sel??
Anonym
19:46 11.05.2008
Ja det er ein relativt stor fare for det.
Mammo&mallo
23:22 11.05.2008
Jeg gjorde det ved et uhell. Var dagen derpå, og trodde jeg hadde glemt å fjerne tampongen fra natta, så jeg stressa skikkelig om morgenen for å få tatt den ut. Fant omsider noe som kjentes ut som en tråd, og dro til, - og plutselig satt jeg med spiralen i hånda......Ikke gjorde det vondt heller (og tampongen oppdaget jeg først etterpå at jeg måtte ha fjernet før jeg gikk og la meg, siden det "tronte" øverst i søppelbøtte, innpakket i papir)

Resultatet: jenta mi på snart året :-). Altså ikke planlagt, og har vel den merkeligste forhistorien av mine barn, men er selvsagt like elsket og velkommen som alle de andre.
Anonym
23:26 11.05.2008
Det kaaaan du sikkert. Men ville nok ikke anbefalt det.
Småsporvinj gjeng på tryne
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------