GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

Hvor lenge lar dere den lille ligge å gråte før du tar han/henne??
17:41 11.05.2008
.... eller kommer det ann på gråten??
Anonym
Sv: Hvor lenge lar dere den lille ligge å gråte før du tar han/henne??
17:42 11.05.2008
Sutring: kanskje 1 minutt..
Gråt og skrik: umiddelbart.
Labambie
17:48 11.05.2008
Ja, kommer an på gråten, men kommer også an på
- hvor gammel babyen er (det er STOR forskjell på en ukesgammel baby og min viljesterke frøken på 10 mnd)
- hvordan babyen pleier å uttrykke seg (jenta mi er veldig dramatisk, hyler lett, selv om det ikke er så alvorlig, feks at hun blir kledd på). Man lærer dem å kjenne etter hvert!
Anonym
18:45 11.05.2008
Har aldri latt barna ligge og gråte.
oktaviastar
18:52 11.05.2008
Jeg lar han ikke ligge å gråte... Det er jo en grunn for at han gråter!
Anonym
19:17 11.05.2008
jeg lar han aldri gråte... litt sutring blir det av og til... men aldri mye...
L-O-V-E&prinsen:)
21:26 11.05.2008
Er nok lit hønemor og plukker henne opp rimelig raskt selv om det bare er litt småsuttring. Gjør jeg ikke det, utvikler det jo seg fort til ordentlig gråt og da tar det lenger tid å roe ned..
Klarer ikke tanken på at babyene skal ligge å gråte lenge..:(
Trine *Christina 15.03.08*
21:51 11.05.2008

Jeg tar henne opp med engang...det er en grunn for at et barn gråter!
OktoberJente:)
22:29 11.05.2008
Hvis jeg skulle tatt opp Luca med en gang han griner, så blir det aldri noe søvn på den lille krabaten. Det lengste han har ligget og skreket, er vel en halv time, men da var jeg inne å tok han opp/ snakket med han hvert 5. minutt. For hver gang han ble tatt opp, sluttet han å grine. Så det var bare kosing og det å bli bysset i søvn han ville få. Men vil ikke at han skal bli vant med det. Dårlig uvane, og siden jeg er alene, MÅ jeg være streng. Og må jo si at det er meg selv det er verst for. For jo fryktelig vondt av han da,, men vet at han ikke har vondt noen plass, ikke sulten, og har tørr bleie, da skal det soves.
mammaen til Luca
22:38 11.05.2008
Jenta mi har både temperament og vilje og det er jeg jo glad for. Men det betyr også at det er ikke alltid det går an å sovne søtt uten å ha skreket litt først. Jeg lar henne ligge å småsutre noen minutter når jeg venter på at hun skal roe seg, hun prater litt med seg og kaver litt rundt i sengen sin før hun sovner. Begynner hun å gråte ordentlig går jeg inn med en gang og trøster og roer! Som regel sovner hun greit etter at jeg har vært et par ganger inne og bredd over henne og klappet og kost litt på henne. Noen ganger, særlig hvis hun er overtrøtt, skriker hun en stund og da sitter jeg hos henne og klapper henne litt på pannen eller ryggen til hun roer seg. Og når hun våkner er jeg alltid på plass med en gang.
Anonym
22:40 11.05.2008
Mi jente er 7 uker og hun ligger ikke lenge før jeg tar henne. Det er jo en grunn til at de gråter tenker jeg
dolly29
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------