GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Hjelp!!!
18:58 11.05.2008
Har engasjert et reklamebyrå for å lage invitasjoner til bryllupet, de har sagt flere ganger at de skal sende over invitasjonene samme dag, men det har jo selvfølgelig ikke kommet og jeg får ikke tak i de. Nå haster det med å få ut invitasjonene... Har noen tips om hvordan lage invitasjonene selv? Er rimelig stressa!!!!
HeidiHaug
Sv: Hjelp!!!
20:01 11.05.2008
Hei du!

Så utrolig kjedelig gjort av de da! Jeg kan gjerne komme med tips men det er litt lettere når man vet hvilket tema,farger osv dere har valgt!?
*Kristin23*IVF*
20:36 11.05.2008
Vi har valgt hav som tema og havblå som farge, med sølvhjerter....
HeidiHaug
21:40 11.05.2008
Hei.. samme skjedde med meg så jeg lagde mine på en kveld.. se bilder inne på www.da9ela.blogg.no både av bordkorta og innbydelsene jeg lagde... kanskje noen ideer der...

håper det ordner seg...
miss dani
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------