GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

Jeg bader gutten min som regel hver dag.. Kan han få tørr hud av det?
19:08 11.05.2008
Han er 14 mnd. og har ikke noe tørr hun nå hvertfall..

Men han vil ikke ligge på stellebordet mer, han vil helst stå. Men han står ikke lenge nok til at jeg får stelt han.

Han aker og leker ute så han blir jo passe møkkete, så jeg syns oftest det er greiest å bare sette han i baljen. Jeg bruker olje ofte, å ikke såpe hver gang.

Men er det skadelig for huden å bade litt hver dag (han sitter ikke lenge hver gang)? Jeg har ikke sett tegn til tørre flekker enda..
Anonym
Sv: Jeg bader gutten min som regel hver dag.. Kan han få tørr hud av det?
20:24 11.05.2008
Ja! det tror jeg.men bruk olje i vannet og fuktighetskrem etterpå.det hjelper.
Anonym
20:46 11.05.2008
Ja, gjør det (olje). Men vil ikke venne huden til så mye fuktighetskrem heller..=/ Så bruker bare krem i ansiktet.. Men hender jeg smører olje på han mens han er våt da. Det skal vel holde på fuktigheten..
Men det er vel ikke lenge før han gidder å stå under hele stellet håper jeg..

HI
Anonym
02:44 12.05.2008
Bader hver dag vi også....kjempe kos. Tror ikke huden blir tørr, sitter jo ikke i badekaret så lenge av gangen heller. Men er kjempefin rutine og gutten min bare eeeeelsker det. God og sløv før kveldsmat og sengen:o)
Anonym
19:41 12.05.2008
Gjør det hver kveld vi også, og jeg synes faktisk at huden "under vann (rompe, bein)" er mindre tørr enn huden "over vann". Og så smører jeg henne ofte med krem (miniderm). Før vi begynnte med dette var hun ofte fryktelig tørr og fikk utslett overallt, nå er hun sjelden tørr og utsletten i stort sett borte. Så jeg tror ikke det er så farlig.
Linda&Amanda
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------