Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Faket orgasme i 4 år
19:43 11.05.2008
hehe, ja dere leser riktig! Og skjønner dere kanskje ler rått her.
skal gjøre en lang historie kort her nå:
jeg begynte jo da å faket mens vi hadde sex de første gangene, og da var det liksom gjort da.
Har aldrig fått orgasme ved kunn en penetrering..
Bare ved slikking/fingring.
Men jeg har jo da Faket ORGSAME HVER GANG VI HAR HATT SAMLEIE:/
aner ikke om jeg skal le eller gråte når jeg skriver dette nå, nesten så det er litt komisk.Dette har blitt til en slik vanelig vane liksom, så er litt merkelig å skrive dette..
Men hva kan jeg gjøre da?
Tror egentlig jeg bare må fortsette slik jeg, kan ikke komme busende ut med noe slikt etter 4 år! Stakkars mannen min da.
Og jeg er faktisk strålende fornøyd med sexlivet vårt(ja, dere leser riktig)
Han slikker meg eller fingrer meg hver eneste gang vi skal ha sex, så da får jeg jo en ordentlig orgsame først, så da gjør det jo ingenting å bare late som etter på, han er fornøyd og jeg er fornøyd!
Mange tenker sikkert at jeg lurer han, jeg gjør jo det også da men..
Men samtidlig så tror jeg han blir helt knust om jeg sier det til han.
Så jeg kommer nokk kanskje til å fortsette med dette i det uendelige.
Hilsen en flau skuespiller;)
Anonym
Sv: Faket orgasme i 4 år
19:50 11.05.2008
hmmm jeg kan forstå at du ikke vil si det nå,det kommer nok til å bli veldig trist å høre for mannen din..
men det er jo veldig dårlig gjort å fake ovenfor mannen din oxo da..
bruker dere lang tid på kos før sex da?? og kanskje la vær å få orgasme før sex slik at du er skikkelig gira..
Anonym
19:51 11.05.2008
hehehe.. det var ei "lei" knipe;)
Har et råd til deg: kjøp vibrerende egg på kondomeriet.no;) Det kan brukes på klitoris under samleie, og vil gi orgasme da også;)
Anonym
23:31 11.05.2008
Samme som deg... bare at jeg har faket i 16 ÅR! Ikke hver gang vi tar oss tid til slikking/fingring, men da fikser jeg det fort selv når jeg går på do etterpå;)
MEN prøvde å få slutt på dette etter siste fødsel, men da ble det så mange spørsmål "var det ikke godt" "gikk det ikke for deg" ol, og jeg klarte ikke å være ærlig... men jeg synes også at jeg har et godt sexliv! Det er jo ikke orgasmen som tar lengst tid - det er jo godt underveis:) Men jeg har aldri fått orgasme ved penetrering, og liker heller ikke å ta på meg selv mens vi holder på.
Satser på at orgasmen en eller annen gang vil komme av seg selv ved penetrering....;)
Anonym
23:42 11.05.2008
Spurte mannen min om hvordan han ville reagert hvis jeg hadde kommet med en sånn "tilståelse og han sa at det ikke vil vært så nøye. Synd for meg, liksom, he he...
Anonym
23:48 11.05.2008
hehe....gjør det så mye da.....du får orgasme og han tror at du får en til....han føler seg som en god elsker.....og du er fornøyd.....ser ikke problemet i det hele tatt.....du gjør en god gjerning,,,,,fnis....
Jeg skjønner ikke at det går an å fake jeg. Man får jo sammentrekninger inne i skjeden ved orgasme. Mannen min kjenner når jeg får det han. Hadde ikke gått an å lure han hvertfall:)
Anonym
23:50 11.05.2008
Sammentrekninger får du når du kniper også...
Anonym
23:53 11.05.2008
Haha, har du ikke muskler nedi der, da? Jeg klarer å fake sammentrekningene lett som ingenting, jeg. Hender da jeg faker litt jeg og, men kanskje ikke så konsekvent som HI. Når jeg bare vil bli ferdig liksom. Er velsignet med en mann som ikke "gir seg" før han har tilfredstilt meg og jeg faker gladelig. Stakkar, vil jo ikke at han skal føle at han ikke får det til bare fordet om jeg ikke er helt "med" fra tid til annen ;-). Jeg har prøvd å forklare han at sex er digg uansett og at jeg ikke MÅ komme hver gang, men den sitter langt inne, så da gjør jeg den gode gjerningen med å "jatte med" noen ganger. Ser ikke noe galt i det, så lenge man har et greit sexliv :-)
Jeg har det, og gjør det, på samme måte som deg, HI. Han er kjempeflink med tunge og fingre og bruker dem flittig både før og under samleie..så jeg kommer minst en gang, ofte flere ganger i løpet av et samleie. Har noen ganger kommet med bare penetrering da, men det er ikke så ofte. Uansett, jeg faker jo rimelig ofte..men jeg her det jo kjempegodt selvom jeg ikke kommer alle gangene jeg gir inntrykk for det.
Kommer personlig bare til å fortsette som før, selvom det på sett og vis er å lyve. Men vet du, jeg gjør heller det enn at han skal jobbe seg i hjel, for noe som ikke skjer, til vi begge er såre..og han har et knekt ego som blir mindre og mindre for hver gang.
Anonym
01:06 12.05.2008
Jeg vet at det er merkelig men jeg kommer lettere ved penetrering...vi bruker mye olje og jeg sitter oppå:=) Som å komme til himmelen!!
Anonym
17:11 12.05.2008
jeg får også orgasme av slikking før sex, men da er det dessto enklere å komme etterpå også da. da er det som regel misjonær det går i, og jeg må jobbe litt for den, men ved å stramme magemuskler og grepa tak rundt rompa hans så får jeg stimulert klitoris til jeg kjenner at nå er det like før, å da, er det bare å slappe av å la det komme =) har vi ikke slikket og sånnt først, så kommer jeg ikke før kjempe lenge.. men du kan jo bare begynne med at du ikke får det noen ganger da. så dere kan prøve ting som fungerer for dg. jeg har også faket noen ganger ass, så skal ikke si no på det. er vel ingen som har vondt av det da.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem