GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Nok et pinlig spørsmål
20:42 11.05.2008
jeg har fått en liten kjønnsvorte i underlivet, og har snakket med legen om det, og han vil ikke gjøre noe med det under svangerskapet, og mener at kroppen kan kvitte seg med den selv etter hvert..

men er det noen som vet hvor lang tid kroppen bruker ca på å kvitte seg med noe slikt?
Nå er den begynt å bli litt sår, og det svir og gjør litt vondt når jeg skal tørke meg etter toalettbesøk, og i tillegg så blør den litt... er dette et tengn på at den kanskje går bort snart?

please svar.. vet ikke hva jeg skal gjøre... vil bare ha den bort..
Anonym
Sv: Nok et pinlig spørsmål
22:59 11.05.2008
Jeg vet ikke hvor lang tid den bruker på å forsvinne. Men kjønnsvorter kommer og går. Og har man utbrudd da man føder, kan man smitte barnet.
Anonym
Sv: Nok et pinlig spørsmål
23:02 11.05.2008
homeopati kan kanskje hjelpe. vet ikke, men det er bra mot mye
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------