Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Godt man kan være anonym her..
20:45 11.05.2008
Noen spørsmål er ikke noe særlig å legge ut andre steder.
Jeg har oppdaget et nytt problem. Er 24 uker på vei og magen strutter i vei. :) Men; jeg har fått problemer med å tørke meg bak etter toalettbesøk. Får liksom ikke vridd meg. Er det vanlig? Blir vel bare verre da..hehe.
Anonym
Sv: Godt man kan være anonym her..
20:47 11.05.2008
haha hadde samme problem, hjalp å "lette" litt fra den ene siden av setet:D
Anonym
20:50 11.05.2008
...og verre kan det bli ;-). Jeg er i uke 37 og klarer ikke å få tørka meg skikkelig uansett hvor mye dopapir jeg bruker og hvor mange ganger jeg tørker. Kan virke som om det "siver" litt ut etterpå siden magen presser så sinnsykt...æsssssj! Godt man kan være anonym, ja, he he he
Anonym
20:48 11.05.2008
Det er ikke uvanlig at man etterhvert trenger hjelp til å tørke seg bak. Desverre. Medaljens bakside :-)
Anonym
20:49 11.05.2008
Bare tulleinnlegg over. Kunne ikke dy meg. Har aldri vært borti problemet.
Anonym
20:51 11.05.2008
Tull for deg, kanskje, men BLODIG alvor for andre er jeg redd, tihi...;-)
Anonym
20:55 11.05.2008
Som du ser mente ikke noe vondt med det.
Jeg har merket meg at det er så mange som ikke tåler noe ironi, eller litt morsomhet ut av noe. Så kjedelige dere er.
Blir fornærmet av ingen ting. Jeg skjønner det ikke helt.
Går til angrep med engang.
Gi meg gjerne en forklaring
Anonym
21:03 11.05.2008
Hæ?
Er vel ingen som angrep her? Eller ble fornærmet? Leste det hele med stor humor, jeg. Kanskje du var litt forutintatt på reaksjonene du ville få, he he :-P
Anonym
21:11 11.05.2008
Ikke angrep på dette innlegget. Men generelt på debatter.
Anonym
21:12 11.05.2008
En komisk situasjon :-)
Godt man kan være anonym, Ja.
Har ikke noen andre gode råd.
Anonym
21:20 11.05.2008
Hei HI. Jeg tror ingen ble synderlig fornærmet over "tulleinnlegget" ditt. Men siden du selv nevner ordet "kjedelig", kanskje "spøken" din var litt for kjedelig? Kanskje du trenger å øve deg litt mere på å være morsom og spydig? Ikke vondt ment altså, og du kan sikkert få noen tips herinne. Lykke til!
Anonym
21:24 11.05.2008
Hæ? Hvordan er det mulig da? Altså ikke å greie å tørke seg. Greier ikke helt å forestille meg.
Eller barbere seg diverse steder -som f.eks. på ryggen, hahahahaha!
Tånegla går greit, er bare å slenge beinet på noe høyt det ;-). Å finne en god stilling når man skal sove om natten -DA snakker vi trøbbel!
Hormonelle damer med insomnia -NO GOOD! ;-)
Du har nok rett i det. Jeg er litt redd for å spøke. Fordi jeg vil jo ikke såre noen. Og når jeg ser så mange ganger at folk blir jo så fornærmet. Eier ikke selvironi.
Jeg tror HI selv syns situasjonen er litt komisk. Og for å skjønne humoren min, jeg jobber med eldre og tørke romper er helt hverdagslig.
Men når man er ung og gravid så vil jo det føles kanskje upassende å få hjelp til det. Vaskelig å forklare. Syns bare det var en morsom problemstilling.
Jeg er litt rar. Sånn er det.
Anonym
21:32 11.05.2008
Jeg tror du er HI, jeg, NN 21:28 ;-)
Tok du den?
Anonym
21:37 11.05.2008
Nei, jeg er ikke det
Hilsen skvulpidalt
Anonym
21:34 11.05.2008
Du har ikke en litt stiv rygg, da? Jeg sliter med "baktørking" og vasking selv når ryggen har en dårlig dag. Ikke at det gjør vondt, det er liksom bare armene som er for korte.
Noen gode øvelser for å strekke seg litt kan hjelpe, og forebygge at problemet blir større slik at du får et ordentlig ryggproblem på sikt.
Enig at det er greit å være anonym!!!!
Anonym
21:39 11.05.2008
Du er sikkert ikke den eneste med problemet. Men det blir vel ikke akkurat snakket høyt om. Hygienen er jo viktig, skal en føle seg vel. Kanskje hun over har et tips det er verdt å prøve ut.
Anonym
22:37 11.05.2008
ÅHHHHHH jeg er så glad jeg er ferdig. Kan barbere meg, klippe tåneglene, og ligge i den stillingen jeg vil når jeg sover (hvis ikke minin ligger hos meg da, noe han gjøre store deler av natta). 7 uker siden fødsel.
Anonym
22:42 11.05.2008
He he he, ja goss deg så mye du kan du, nybakt mamma, men hvis du ikke ser å få den lille i sin egen seng etterhvert, så skal du se at du får andre problemer ;-).
(Der var det ironi, ja, for de som ikke skjønte det )
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem