GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

gutten vår har ikke bæsjet på 7 dager......
21:05 11.05.2008
jeg fullammer og da skal de jo ikke bli forstoppet........
Er det noen andre som har det slik med bebin sin?
Han promper MASSE og det lukter skikkelig bæsj, men det kommer ikke noe ut...=0(
Anonym
Sv: gutten vår har ikke bæsjet på 7 dager......
21:13 11.05.2008
hei =)

når du fullammer er det normalt at babyen ikke bæsjer på maaange dager. =)
de sa til meg på apoteket når jeg lurte på om de hadde noe for det at det er normalt at de ikke bæsjer på opp til to uker
hs har sagt det samme
christine og lille Emiliemor
21:22 11.05.2008
ja samme her, men endret seg med en gang vi introduserte fast føde, nå er det minst en gang om dagen (skulle ønske det fremdeles var en gang i uka - for godt lukter det ikke lenger....hehe). masse luft som kom ut her og, hehe
Anonym
21:26 11.05.2008
samme her også. Her har det gått opp til to uker uten at han har virket noe plaget av den grunn. HS sa at det kunne gå opp til 3 uker uten at jeg trengte å bli bekymret. Når en fullammer absorberer babyen så mye av morsmelken at det ikkje alltid blir så mye til overs til bæsj.
Mathildaa, med en liten gutt:)
21:35 11.05.2008
Rareste jeg har hørt.Ikke stykt ment.Har hørt noe annet på HS.Høres ut som fårstoppelse.Når jeg ammet,bæsjet han mange ganger til dagen..
Anonym
21:41 11.05.2008
viss gutten din for tutt? så ville jeg toke litt malt-extrakt på tutten å gitt han.. d er faktisk vanlig at d kan gå 2-3uker før han bæsjer, men vil nok sikkert ikke vær så bra for barnet ditt.. min gutt gikk 8dager uten å bæsja, så da ga eg han malt-extrakt å han ble en helt annen gutt igjen når han fikk bæsja..
Anonym
22:39 11.05.2008
dytt
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------