GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

Første mens etter fødsel, hvordan artet deg seg?
21:12 11.05.2008
7 mnd siden fødsel. De siste 2 ukene har det kommet litt blod og litt slim hele tiden. Svake menssmerter innimellom. Vil ikke si at det er mens, da jeg vanligvis har mye blod og mye smerter....

Er det den første mensen etter fødsel som er på vei?

Hvordan opplevde dere den? Noe liknende? Dette er jo bare irriterende. Kunne like godt ha kommet, så jeg kunne blitt ferdig i løpet av en uke......

Hvis det har noe med saken å gjøre: Ammer enda mye og har kobberspiral. Har alltid hatt regelmessig mens før svangerskapet.
Krokka og prinsessa
Sv: Første mens etter fødsel, hvordan artet deg seg?
21:23 11.05.2008
Jeg fikk mens som normalt etter 7 mnd og jeg ammet, men har ikke kobberspiral. Det var ikke noe unormalt ved den annet enn at jeg ikke hadde menssmerter!!! Noe som jeg har slitt mye med tidligere, så det var utrolig deilig!
mamma'n til klumpen
21:30 11.05.2008
Jeg fikk mensen tilbake 6mnd etter fødsel. Ammer enda. Men den var kraftigere enn før. Nå hadde jeg opphold på 9dager, så kom det svineriet tilbake. Jeg har alltid hatt regelmessig mens.
Anonym
21:36 11.05.2008
Jeg fikk mensen tilbake etter 7 mnd og 1 uke, blødde i kun en dag. Ammer mye enda og bruker ikke prevensjon.
Anonym
22:06 11.05.2008
takk for svar. Flere?
Krokka og prinsessa
22:22 11.05.2008
Jeg har nå fått den første mensen 6 mnd etter fødsel. Jeg har også kobberspiral. Har hatt en litt blødning og menssmerter i 2 uker for så å få en blødnind som jeg antar er mensen som har vart i 3 dager. Regner med at det går seg til dette. Har hatt kobberspiral før fødselen også. Var veldig fornøyd med det da :) Håper dette bare var ett engangstilfelle.
Anonym
00:39 12.05.2008
Hehe jeg har selv vert veldig forvirra og i tvil om det faktisk var mens....jeg hadde sterke symtomer på at den var på vei men var bare spor av blod på papriet.I dag fikk jeg mensen for 2 gang etter fødselen og blør mer denne gang.Ikke mye---veldig mørkt nesten svart blod.
3 mnd etter fødsel.
Anonym
12:17 12.05.2008
Jeg fikk første mens etter to mnd. Mye svakere enn før. Måtte bruke rosa ob i flere dager før + mye smerter, spiste nesten en pakke ibux hver gang. Nå bruker jeg kanskje 2 blå ob og etterpå trenger jeg bare truseinnlegg. Og ingen smerter. Blør i 2 og en halv dag, mot 5 dager før fødsel. Håper det fortsetter som dette :) Ammer fortsatt. Bruker ingen prev.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------