Denne debatten er for dere som trenger egg eller sædceller, uansett hvilken seksuell legning eller hva slags sivil status dere har. Både for kvinner og menn. Her kan dere utveksle erfaringer og tanker rundt dette og ikke minst hvor man kan få hjelp da det er lite hjelp å få her i Norge. Hvor kan man få hjelp og hva koster dette?
Dette er ikke et salgssted hvor man kjøpe hjelpen her i Norge, for det er nemlig forbudt. Vi anbefaler sterkt at dette skjer gjennom godkjente steder i de landene der man gjør dette. Foreløpig kan man heller ikke donere egg her til lands, men i utlandet.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Til dere som var på Oslo-treffet.
21:17 11.05.2008
Håper dere hadde et fint treff på onsdag. Jeg fikk desverre ikke til å komme, og fikk ikke sendt melding den dagen for å melde avbud. Håper det blir et møte til og at jeg kan bli med på det:-)
Lykkeønskninger sendes alle!
Det var et veldig fint treff, synd at du ikke kunne komme. Vi har ankket om at neste treff blir i august (pga ferien) og at vi da skal sette oss i en park å grille.
Det hørtes jo veldig fint ut, gleder meg til det. Og lykke, lykke til Chaimae. Håper, håper, håper du er gravid da vi sees i august:-) Du reiser ned i juli?
Å, det var gode nyheter! Så spennende. Det er rundt da jeg skal til køben til mitt 2. forsøk også. Jeg har varierende sykluser så jeg veit aldi helt når jeg får eggløsning, men det blir sannsynligivs i slutten av mai en gang. Gleder meg til å starte på`n igjen.