GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Samtalelogg på msn
 21:25 11.05.2008
Er ikke det noe man må lagre etter en samtale? Er vel ikke slik at dette lagrer seg automatisk etter hver samtale?
Anonym
Sv: Samtalelogg på msn
 21:27 11.05.2008
Jasså, vært ute på tur nå?
Dunder
 21:29 11.05.2008
Nei, sikter til innlegget lenger ned her. Trodde man måtte lagre samtalen, og da må vel gubben der ha gjort det for at dama skal kunne se det. Og kanskje han da ville at det skulle bli sett.

Hvis det da ikke er slik at det lagres automatisk selvfølgelig..
Anonym
 21:47 11.05.2008
Det er lenge siden jeg installerte msn nå, men jeg mener å huske at jeg selv måtte gå inn og ordne slik at ikke samtalene ble loggført. Altså, at i utgangspunktet blir samtalene loggført, med mindre man selv går inn og forandrer det.
KaMa
 21:54 11.05.2008
Hvor finner man alle disse samtalene da?
Anonym
 21:59 11.05.2008
Om du ikke velget et spesielt sted å lagre dem på, blir det opprettet en mappe inne på dine dokumenter, den heter ganske enkelt "msn."
Småsporvinj gjeng på tryne
 21:56 11.05.2008
Inne på innstillinger på msn, kan du hake av om du ønker at alle samtaler skal bli loggført. Når du instalerer msn er det innstilt på at samtaler blir logget, så du må gå inn og slå av om du ønsker at de ikke skal logges.

Jeg var ikke klar over at jeg loggførte alle mine samtaler før jeg hadde en aldri så liten opprydding på maskinen og kom over msn mappen.
Småsporvinj gjeng på tryne
 22:02 11.05.2008
Verktøy, alternativer, meldinger....
Man får spørsmål første gang man innstalerer msn om man skal loggføre samtalene, tror jeg....
AndreVonDrei
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------