GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

Når babyen min på 3 uker suger på flaske innimellom når jeg er borte, kan den da få problemer med puppen etterpå? Er det for tilig og i det hele tatt prøve flaske på den lille?
21:44 11.05.2008
.
Anonym
Sv: Når babyen min på 3 uker suger på flaske innimellom når jeg er borte, kan den da få problemer med puppen etterpå? Er det for tilig og i det hele tatt prøve flaske på den lille?
21:56 11.05.2008
babyer er aldri for små til å ta flaske.. det er egentlig ganske lurt å starte tidlig så de blir vant til den. vi prøvde da emilie var 4 mnd og kunn ebare gi opp.. hun ville ikke.
de sier det er lettere for de å ta flaska når de er blitt vant til den men jeg tviler på at babyen kutter ut puppen =)
christine og lille Emiliemor
Sv: Når babyen min på 3 uker suger på flaske innimellom når jeg er borte, kan den da få problemer med puppen etterpå? Er det for tilig og i det hele tatt prøve flaske på den lille?
22:10 11.05.2008
Luca fikk sin først flaske med pumpa mm da han var 5 dager gammel. Jeg ville se om jeg hadde fått noe melk, så jeg pumpa meg, og ga han derfor det fra flaske, for å se om han ville ta flaske. Gikk så flott atte.
Han var en uke gammel da han tok/fikk sutt for første gang, og han sugde ivei. Men nå er det tommel for alle pengene!!!
mammaen til Luca
23:13 11.05.2008
Du kan få problemer. Kreves en annen sugeteknikk på flaske og det kan føre til puppenekt. Men det behøver jo ikke å skje. Skjer med meg innimellom, og det er frustrerende.. Vesla (4mnd) blir kjempe sint på puppen, samtidig som hun er veldig sulten og da er det bare flaske som gjelder.. Ennå jeg ga ikke flaske før hun var 2 mnd.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------