GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

Hva ville du gjort?
21:46 11.05.2008
Har en sønn på 20 mnd. Er nå gravid igjen (var ikke meningen og var full). Det går ikke bra med meg og samboer i det hele tatt, bor nesten bare sammen siden vi har hus ilag! Har fått meg ny jobb (vikariat), begynner Tirsdag (har ikke sagt det til sjefen). Har fått time på sykehuset til abort onsdag, MEEEN er så i tvil :-( Alt bare er så urettferdig nå!

Vil flytte, både vil og ikke vil ha et barn til nå.

Hva har jeg krav på som alnemor til 2? Noen som vet?

Hilsen en tårefylt :-(
Mari81♡fikk Lukas 3/9-06♡
Sv: Hva ville du gjort?
21:50 11.05.2008
sorry, feil side :-p
Mari81♡fikk Lukas 3/9-06♡
21:52 11.05.2008
Bør ikke du være anonym når du legger ut så mye personlig informasjon?
Anonym
21:57 11.05.2008
heia!
som alenemor så vil du for overgangsstønad som er på ca.8700kr imnd (vett ikke hvor mye det er når du har 2 unger, men du vil få mer enn det som er vanlig til en unge), du har også rett på barnetrygt for 2 + småbarnstillegg som er på 600kr imnd til barnet er 3år..barnebidrag komme ann på hvor mye samboeren din tjene..

ang barnet så er det ditt valg, du bør gjøre d som kjennes riktig ut.. men som sagt beholde du barnet så komme du ikke til å lide økonomisk.. men tenk godt igjennom valget nå, så du slipper å sitte med skyldsfølelser etterpå..

lykke til med valget :)
Celina og Emil + entilsnart?
23:16 11.05.2008
Du kan også søke om Husbankens bostøtte.
Ta kontakt med NAV hvis du trenger råd/veiledning og lykke til med tøft valg......
Manx
23:29 11.05.2008
Jeg kunne aldri gjort det. Hvor langt er du på vei?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------