GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Fargerik klesvask. Kan noen hjelpe meg? og haster litt :)
21:48 11.05.2008
Har kjøpt meg klær med masse farger. Litt usikker på hva jeg kan vaske sammen. Kan noen hjelpe meg?
Hvitt og lys rosa bruker jeg i lag. Svart og veldig mørke klær ilag.
Men hva hvis jeg har en knall blå t-skjorte og en knall-rosa t-skjorte og slike ting? Kan jeg vaske alt farget ilag?

litt flaut å spørre om noe som jeg absolutt burde vite men shit au.

Takker for svar.
Anonym
Sv: Fargerik klesvask. Kan noen hjelpe meg? og haster litt :)
21:51 11.05.2008
Jeg vasker knallfarger med det sorte, annenhver gang. En dag er det sort og rødt/rosa, en annen dag sort og blått. Så er jeg helt safe :-)
Helene:-)
21:52 11.05.2008
takk for svar.
Men på den knall blå t-skjorta mi er det jo hvit skrift!! Hva da??????? helt håpløs jeg..hehe
Anonym
22:03 11.05.2008
Hehe, hvir skrift er alltid moro :-) Enten så forblir den hvit, eller så blir den lyseblå :-P Kan jo evt. prøve å vaske for hånd i kaldt vann, så er du hvertfall garantert sikker, men det er jo fryktelig kjedelig da!
Helene:-)
22:17 11.05.2008
tror jeg tar den ensomme lille t-skjorten i vaskemaskinen på finvask første gangen jeg. Den er så tøff! vil ikke ødelegge den..hehe. vaske for hånd??? ha ha ha, humoristisk du :-)
Thanks for tips
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------