Sv: Jeg bor i Sverige, og her kommer noen eksempler på hva barna heter her omkring...
22:16 11.05.2008
Bra innlegg:) Interessant.
Jeg syns Saga er aldeles nydelig....Men klinger kanskje litt bedre på svensk? Men som sagt, det er fantastisk fint.
Anonym
Sv: Jeg bor i Sverige, og her kommer noen eksempler på hva barna heter her omkring...
22:58 11.05.2008
Jeg er helt enig!! Saga er helt utrolig flott. Fikk ikke mannen med på det, Han vurderten nesten Alma eller Alva:) Endte opp med Bettina, like før vi fant ut at det er en guttebaby i magen, så nå begynner vi på nytt;)
08:24 12.05.2008
Jeg flytter herved til Sverige. ;=) he he.
Min yngste datter heter Saga Alicia. Bruker bare Saga.
Burde faktisk kanskje vurdere seriøst å flytte dit. Nydelig språk, og de er mye lenger framme enn oss på det meste!!
Nå driver jeg med hest, og der er vi jo nesten i jernalderen om man sammenligner.
09:01 12.05.2008
Du glemte Wilma,som ligger på navntoppen i Sverige nå!
Mine har bevisst svenske topp 20 navn!Så mange flotte,og så kommer mange av dem snikende til norge etterhvert...
Wilma Leni og Jack Wilmer heter våre håpefulle!! Også blir det enten Tindra Amanda eller Anton Emil på den lille i magen!
Anonym
20:22 12.05.2008
Jeg liker godt Anton og Vilmer av guttenavnene. Av jentenavnene er det vel bare Amanda og Alma jeg kunne vurdert. Ellers er det jo mye av de samme navnene som går igjen i både Sverige og Norge, som William, Benjamin, Emil, Isak, Nora, Sara bl.a.