dette er noe du/dere må tenke godt over. jeg var i samme situasjon for en stund siden. jeg hadde en gutt på 9 mnd, kranglete forhold, dårlig økonomi og midt i å starte en egen bedrift.så ble jeg gravid..
min første reaksjon var at jeg skulle beholde barnet uansett! er liksom ikke helt for abort nå man er "uforsiktig bare" men etter mye diskusjoner fram og tilbake bestemte vi oss for å ta abort alikevel. d var veldig hardt en periode.
jeg tenker ofte på d, å angrer nok litt.. men jeg ser jo også at dette var riktig for oss.skjønner? jeg angrer,men vet at vi på en måte ikke hadde noe valg liksom(sånn som situasjonen var).
jeg tror nok du må finne ut hva som passer deg, tenk over hvorvidt du makter å ta deg av 2 små? å kanskje blir d et veldig tungt svangerskap?
jeg ble så hormonell at jeg hylte å skreik til både mann å barn, d var vel også litt av grunnen til at vi valgte abort, d skulle så absolut ikke gå utover den lille gutten jeg hadde fra før.(men d kan jo hende du ikke er/får d sånn som meg da...)
vi skal ha et barn til når tiden er inne. når vi har kjøpt leilighet, bra økonomi, kanskje bil osv.... nå koser vi oss bare vi 3!!
lykke til!!! d er ditt valg, velger du å beholde d tror jeg nok du greier d kjempe bra, d blr nok travelt en stund,men gud så herlig!!!
føler du at abort er d beste valget for deg så er d nok d, selvom du garantert kommer til å tenke på d på kanskje angre.. men til gjengjeld får du masse tid med barnet du har fra før!
masse klemmer fra ei som vet du har d tøft nå.. =)=)=)
|