Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
HAHAHA, må le av naboen!
21:53 11.05.2008
I gata hvor vi bor, er d lagt belegningstein i et område av veikantene der det er oppmerket gjesteparkering. Den ene gjesteparkeringen, irriterer naboen seg grønn over. Naboen har bygget "feil" innkjørsel til gården sin, i følge tegningene kommunen har laget, og fra utkjørselen demmes til gjesteparkeringsplassen er d 2-3 meter... god plass å klare å svinge seg ut på mener nå jeg da! Og det er jo deres eget problem t de ikke har laget innkjørselen etter tegningene!
Alle vet jo at kommunen kommer aldri til å endre på den gjesteparkeringen, for da må jo kommunen ut med penger, og det gidder jo ikke kommunen, så blir d noen som må gjøre noe med "problemet", så er det naboen selv som må endre på utkjærselen sin, og lage den slik tegningene faktisk viser!!!!
Så, det som er så latterlig, er jo at våre gjester bruker denne parkeringen, selvsagt, ettersom det er gjesteparkering.
Naboen har vært på oss flere ganger, og kommet med utsagn og meninger om våres intelligens...
Naboen skulle også kjøre dette opp til sak, for de mente det var ulovlig parkering, men vi viste dem tegningene, kommunen kom opp, tok bilder av parkeringen og utkjørselen( som de IKKE har bygget etter slik tegningen viser!!) og de måtte bare finne seg i at det faktisk ER gjesteparkering, og det er god plass å komme seg ut på...
Så her om dagen, kom mannen i huset med en bil og henger full av ved. Han greide ikke rygge inn i gården, og dama hans begynte å hyle å skrike for hele nabolaget;" ja hvem tror du d er som har utført den intelligente parkeringen??? ja hvem tror du, må jeg si navnet eller??"
Jeg satt jo på verandaen i godværet, og hørte jo alt...tenkte herregud for en latterlig dame, stå å skrike sånn?
Og intelligent parkering? jeg hadde da parkert flott inntil veikanten, godt innefort belegningstenene som er oppmerkingen til parkeringen..
Intelligens, hva er d hun snakker om da?
Hvis dem hadde problemer med å rygge bilen med henger inn kunne de vel kommet bort å spurt pent om man kunne være så vennlig å flytte bilen slik de kunne komme seg lettere inn?!
Men neeeeida, noen folk kan aldri innse feil, må bestandig ha rett, uansett hvor utrolig åpenlyst d er at dem har feil...d må svi å ha d slik.
Jeg må le av naboene jeg.... stå å rope å skrike sånn for filleting...Kanskje de ikke burde ha lappen da, som ikke klarer å kjøre inn i sitt eget gårdsrom...unnskyld meg altså, men d blir bare for latterlig, når kommunen tilåmed sier at sånn er d, det er gjesteparkering, ferdig med d.
Anonym
Sv: HAHAHA, må le av naboen!
22:12 11.05.2008
haha, er det ikke morsomt med morsomme naboer?:-)
Anonym
22:14 11.05.2008
Stakkars nabo! (som driter seg fullstendig ut)
Anonym
22:15 11.05.2008
Men hvorfor parkerer du på gjesteparkeringen når du bor der. Har dere ikke parkering på egen tomt?
Anonym
22:33 11.05.2008
Godt å høre at andre også kan le og se det morsomme. Lykke til med naboen. En gjesteparkering, er en gjesteparkering!
Anonym
16:04 12.05.2008
vi har to biler, og jeg var ute en tur da vi fikk besøk, derfor parkerte jeg bilen min på gjesteparkeringen istedenfor å sette bilen i fra meg ulovlig for å gå inn å si gjestene måtte flytte bilen sin, for jeg skulle inn i gården, og jeg gadd heller ikke ringe å si dem måtte flytte bilen, gjorde ikke meg noe å parkere på gjesteparkeringen og gjestene i min gård, jeg er ikke vanskelig=) Samme hvem som står hvor, bare gjestene våre får parkert=) flyttet jo bilen min når gjestene hadde dratt da....
Men gud fader d er flaut når gjestene våre har parkert der og naboen hyler og skriker til dem når de trår ut av bilen... uff.hehhe
Anonym
18:06 13.05.2008
I dag har et nytt parkeringsproblem oppstått.. Jeg måtte bare LE!
Jeg hadde gjester, og gården var full+ gjesteparkeringen, og de hadde parkert inntil den ene trappen min... Men det var god plass til å komme seg forbi, men det var selfølgelig ulovlig parkering da.. og dette bet naboen seg GODT merke i..så istedenfor å komme til oss å si at ; dere må flytte bilene, de kan ikke stå sånn, så hentet han begge bilene sine fra gårdsrommet sitt, og parkerte gjestene våres inne( og da har han jo parkert like ulovlig selv også da, smart æsen, pluss han parkerte også midt i en sving!!!!) så kom han opp og sa; nå er jeg dritlei denne parkeringen altså, men haha, jeg har parkert dere inne, så nå kommer dere dere ikke ut....så gikk han i den tighte sykkelshortsen sin inn i huset sitt, og lot bilene sine stå der, like fullstendig ulovlig parkert som mine gjester han hadde parkert inne for demonstrasjon.
gjestene mine kom seg ut da, og han selv lot bilene sine tå der minst en halv time etter at de hadde dratt..
Går det an å bli mer latterlig? at d er mulig. og denne mannen er i 40 åra..moden? neppe..
Anonym
18:15 13.05.2008
He he morsom lesning. jeg har en slik Skrikenabo. Hyler og skriker i nabolaget, jeg sitter på verandaen og hører til en hver tid hvor hun befinner seg. JEg er så flau på hennes vegne. hun er også sånn at hun går hele sommer å ringer på til alle naboen, inviterer seg selv inn i hagen til folk når en har fult av gjester. tar ikke hintet om å gå. Går det ann så selvtillitt folk har. hørten en annen nabo var så oppgitt for hun skulle "bare" låne internett og ble sittende langt ut over kvelden og gikk ikke når hun fikk beskjed. suuuuper merkelig dame!!!! er dette vanlig eller??!?!
stipete barkebille på tur
18:28 13.05.2008
Det kan virke som om det er vår nabo som har flyttet til dere!??!! Han er akkurat lik! Står på verandaen å skriker hver gang noen parkerer i nærheten av hans innkjørsel for da klarer han ikke kjøre inn.... Han må jo ha semitrailer for ikke å klare den svingen.. DUST!
Hvis han ikke vil at noen skal parkere der får han skaffe et parkeringforbudt skilt, ikke forvente at vi skal løpe rundt å dirigere trafikken for ham.
Fikk jeg ut litt frustrasjon jeg også. Lykke til med din nabo. Vi har ikke gått så langt som å kontakte kommunen, men kanskje vi burde det. Bare for å ha noe å slå i bordet med.
Anonym
19:00 13.05.2008
Hahah, at det går an å bli så sinnsykt latterlige!!
Nå var det naboen som kopntaktet kommunen, og prøvde å lage sak, men de hadde jo feil, så de kom jo ikke langt..
Vi har til og med fått tegning fra kommunen vi, der det står sort på hvitt tegnet inn, at det er gjesteparkering med belegningstein. Jeg tilbydde naboen å se denne tegningen, men det var visst ikke aktuelt der i gården...er jo dem som har rett der uansett.. Jeg må le!! seriøst, at det er mulig! dette er mennesker i slutten av 30åra/begynnelsen av 40åra... herregud!
Anonym
19:04 13.05.2008
Om det kommer en ny sånn demonstrasjon fra naboen, dersom en av mine gjester skulle komme til å parkere ulovlig og han parkerer dem inne, skal jeg sørge for at purken tar seg en tilfeldig tur i nabolaget så han får seg en saftig bot!( selvfølgelig skal jeg da passe på at mine gjester har flyttet sin bil da!!!) det nytter jo ikke å si noe til dem selv, for dem eier ikke respekt, og kommer å skjeller ut tenåringsbarna mine når dem har besøk av venner som parkerer på gjesteparkering, eller litt"feil" som i følge naboen! og oppfører seg ordentlig nedverdigene mot spesielt tenåringene mine. . .men er også veldig krass mot meg, og eier som sagt ikke respekt i det hele tatt... dem tror dem er kongen på haugen her"! men dem kommer ikke langt med krig!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem