GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Vet ikke hvor jeg ellers skal spørre...
21:55 11.05.2008
Jeg skulle hatt mensen for en uke siden, har tatt to tester men begge var negative, likevel er det ingen tegn til mensen, hva skjer egentlig, er det noe galt med kroppen min eller hva, begynner å bli veldig bekymret over at mensen ikke kommer når testene tross alt var negative.
Anonym
Sv: Vet ikke hvor jeg ellers skal spørre...
21:56 11.05.2008
En uke over tiden er jo ikke så mye. Men det er vel også litt for tidlig med positiv graviditetstest? Vent en uke til. enten har du fått mensen eller så er du gravid.
Anonym
21:59 11.05.2008
Er du veldig stresset for tiden, eller spiser veldig lite? for da kan mensen utebli.. Psyken kan utsette mensen.. har en venninne som til tider har over 40 dager mellom mensperiodene.. kommer ofte når hun er stresset.. eller har mye å tenke på..
Anonym
22:00 11.05.2008
Vært bort i det flere ganger. Den er sikkert bare litt forsinket.
Anonym
22:04 11.05.2008
Den pleier å være regelmessig men jo jeg har både spist lite og vært ganske stresset så da kan det jo være derfor.
Anonym
23:45 11.05.2008
Det kan også være en cyste. Jeg har hatt det sjøl, og da ble mensen forsinka med en uke. Grunnen er at cysta produserer progesteron, og siden grunnen til at mensen kommer er fordi at progesteronnivået synker. Jeg hadde litt vondt i den ene sida da jeg hadde cyste. Du kan snakke med gynokologen din om det.
Anonym
09:03 12.05.2008
Stress, gått opp i vekt , gått ned i vekt, og andre ting kan utsette mensen litt. Vent en uke til å se om den kommer, gjør den ikke så ta en ny test.
Anonym
10:03 12.05.2008
Jeg drev og testet meg i hyttt og pine selvom min også var negativ, men det var nok fordi jeg hadde et intenst ønske om å være gravid. Roet meg liksom ikke før mensen kom, så jeg skjønner tanken din. Nyt tiden, PRØV å la være å tenke på det og lev som før og gjør som hun over sier: Ta en ny test om en uke.
Anonym
12:36 12.05.2008
Jeg ønsker ikke å være gravid, jeg vil absolutt ikke være det!
Men det var likevel ett godt råd som jeg skal følge;)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------