GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 1-2 år

Over 2000 kroner bare for å komme inn i familieparken,er ikke det svindyrt?
22:11 11.05.2008
For to voksne å 1 barn?Gjelder familieparken i kinsarvik å jeg har hørt att dyreparken i kristiansand ikke er noe bedre ang priser.Hvorfor må slike ting som barn ønsker å se å oppleve må være så dyre?Er det kun lagt opp for rikfolk?Hva skal vi nå gjøre?Hvor skal vi nå dra med våres unger?Har noen noe som helst billig alternativer uten å måtte betale for en fot å en arm?
Anonym
Sv: Over 2000 kroner bare for å komme inn i familieparken,er ikke det svindyrt?
22:15 11.05.2008
Totalt 3 Kr. 620,-

Barn under 3 år - 1 dag 1 Kr. 0,- Dyreparken Internettbillett - GRATIS NB! Internettbillett er høysesongpris. Hvis du besøker Dyreparken før 23. juni eller etter 12. august, kan det være rimeligere å betale ved ankomst.
Voksen - 1 dag 1 Kr. 310,- Dyreparken Internettbillett - Dagsbillett
Voksen - 1 dag 1 Kr. 310,- Dyreparken Internettbillett - Dagsbillett

dette er fra dyreparken i kr.sand
Anonym
22:27 11.05.2008
Det blir litt uansett å dessuten så kan man ikke reise utenom sesongen vist man ikke har ferie i den perioden,noe man desverre ikke for alle kan bestemme selv.
Anonym
22:31 11.05.2008
Hvis det hadde vært riktig, så hadde det vært veldig dyrt, men i følge denne siden:
http://www.hardangertun.no/familieparken/
koster et sesongkort for en voksen 250kr, så for 500kr kan dere dra dit så mange ganger dere vil ettersom barn under 3år kommer inn gratis.
Anonym
23:27 11.05.2008
Ehh typen min las noe annet ett annet sted på brosjyren,hans feil ikke min HAHAHA,sorry!
Anonym
01:32 12.05.2008
Men han ringte ang hotell å camping hytte opphold i nærheten,det var svindyrt det å der er det ingen rabatter.1395 pr døgn på hytte å 1750 på hotell,en fot å en arm å hele huet!Da står vi heller over.Ett steg frem å to tilbake ble det.Hvorfor må alle ha ferie samtidigt?Spre dere!Å hvorfor må hoteller å hytter være så dyrt?Kan du se for deg en stor familie i telt?
Anonym
08:59 12.05.2008
Men kjære deg..du visste da hvilke forutsetninger dere har før dere lagde dere en familie? Det koster å dra på ferie, og det koster å drive en stor familiepark! Har dere ikke penger, så blir det ingen tur i familieparken - så enkelt er det.
Kan se for meg stor familie i telt jeg...kanskje dere kjenner noen dere kan låne et stort telt av? Ta med unger og mas og kos dere:) Pappa kan leke apekatt - blir nesten som i dyreparken..
Anonym
13:39 12.05.2008
Du nevnte tidligare at det var snakk om 2 voksne og 1 barn. Det er vel ikkje noke problem å ligge i telt då??? Vi reiste som regel alltid på teltferie når vi reiste på ferie, vi var 2 voksne, 3 barn og av og til en hund. Har så utrulig mange koselige minner frå den tida, elsker å ligge i telt. Så hadde tatt med teltet, eg, og latt hytte og hotellrom være i fred dersom dere virkelig har lyst i familieparken.
eirink
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------