GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

Brekker seg av vann.. Kan jeg ha oppi noen dråper eple juice?
22:39 11.05.2008
Bare sånn for å få det til å smake litt? Ikke sikkert hun liker det heller,hun liker jo ingenting.. Men har så lyst å få i henne noe mer væske enn bare mme! Bare vann får henne til å brekke seg,og det lille som går ned gulper hun rimelig fort opp igjen. Hun er straks 4 mnd, og har prøvd å vende henne til vann i 1 mnd nå. Lunkent,kokt vann i flaske. Prøver flere ganger om dagen,samme resultat.... *rådvill*
Anonym
Sv: Brekker seg av vann.. Kan jeg ha oppi noen dråper eple juice?
22:45 11.05.2008
vi hadde akkurat det samme problemet med vår datter, men helsesøster sa at hun ikke trengte mer veske enn det hun fikk av melken. Vi måtte bare forsette å prøve med vannet.
Nå er ho 9 mnd og er veldig fornøyd når hun får vann til maten=)

Lykke til, det går seg nok til=)
beibiblue
Sv: Brekker seg av vann.. Kan jeg ha oppi noen dråper eple juice?
23:10 11.05.2008
Har du forsøkt å gi vannet på en annen måte enn fra flaske? Tenkte kanskje at hun forbinder det med mat, og så blir skuffa når det kommer vann i stedet:) hva med fra teskje, kopp eller sprøyte. Jeg har gitt litt fra teskje, men ikke mye hun får i seg da, mest for å venne henne til det.
Manx
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------