Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Har dere noen gang vært utro?
22:53 11.05.2008
Da mener jeg ikke kyssing. Men har dere hatt sex med andre? Jeg har aldri vært utro men jeg blir utroooliiiig fristet noen ganger.
Anonym
Sv: Har dere noen gang vært utro?
22:56 11.05.2008
Ja.
Anonym
22:59 11.05.2008
Har kysset en annen bare på leppene. Det var helt i begynnelsen, og jeg var i tvil på om jeg skulle satse på forholdet. Det gikk bra, og vi er fremdeles sammen. Jeg ble tilgitt. Aldri mer noe slikt.
Anonym
23:01 11.05.2008
Nei. Jeg har fantasert om mange. Det går over. Jeg har også fortalt han jeg er sammen med om dette. Og vi ler litt av det. Når det står på så er det nesten som en forelskelse følelse. Nå jeg vet jeg at det går over. Så jeg lar det være med fantasien. Og holder meg bare til han jeg er sammen med. Jeg har ikke samvittighet til utroskap
Anonym
23:04 11.05.2008
Jeg har heller ikke samvittighet til det, og egentlig elsker jeg mannen min. Men jeg klarer bare ikke la være å tenke på det. Håper det går over ja.
Anonym
23:05 11.05.2008
NEI, har aldri vært utro og kommer aldri til å være det heller. Skjønner egentlig ikke hvorfor folk gjør sånnt. Jeg ville ALDRI ha ødelagt ett forhold på den måten. Har blitt bedratt selv, med xen og det var vondt.
Anonym
23:14 11.05.2008
Ja,er det nå.
Men det er for at jeg har funnet meg en annen jeg vil satse på, og jeg og sambo er enige om at vi ikke har noe bra forhold,og han vet jeg muligens vil ut av det.Selv om ikke han vil!
Anonym
23:18 11.05.2008
Ja, med min største (uforglemmelige) kjærlighet...
Anonym
00:04 13.05.2008
det sa jeg også,hadde aldri trodd jeg skulle være det heller.men det er en helt jævelig byrde å bære på,hvertfall hvist en er sammen med den en var utro mot fremdeles.jeg sa det etterhvert,og det blei et helvettes bråk,naturlig nok..men han tok meg igjenn...heldigvis er det slutt nå..måtte nesten ver utro på nytt for å få spent han ut..litt treg i toppen han der ass....
Anonym
23:19 11.05.2008
Ja, med eksen min som jeg elsker og aldri kommer over.
Anonym
00:00 13.05.2008
jeg var utro mot xen.med en som venta barn med ei(ho var faktisk på overtid)når han var langt gokk åbesøkte meg...fy så slem jeg var...han var utro kjempe mange ganger mot henne,skjønner ikke at hun tok han tilbake.men hun vett ikke om siste ganga da..
Anonym
00:12 13.05.2008
Ja, og om jeg nå er gravid (ikke lett å tyde, disse blå blyanttynne strekene) er det resultat av en utro natt.... Han har samboer, skikkelig kjipt. Jeg gikk ut av forholdet jeg var i dagen etter at jeg var utro. Hadde lyst til å gjøre det slutt i 4 måneder, men han ville prøve og prøve litt til... Menmen, han vet ikke om at jeg har vært utro. Det er ikke særlig snilt, nei...
Ja, har vært utro i alle mine forhold (4 tilsammen).
Også min næverende samboer.
Skikkelig slemt gjort! Og en fryktelig bør å bære på om du ikke sier det, ja!
Anonym
08:44 13.05.2008
Ja,men dette var tidlig i forholdet vårt, i en overgangsfase, hvor jeg var i sorg, mannen min var aldri hjemme så jeg søkte trøst annet sted. Angrer egentlig ikke på det for det var det som gjorde at vi fant ut at det var oss som var ment for hverandre.Han hoppet til køys med ei for å hevne seg, brukte tid på å finne ut av ting etterpå, satset videre, så nå er vi gift og har 3 barn sammen 12 år etterpå!!!! Kunne ikke falle meg inn å gjøre noe sånnt igjen. Elsker og respekterer hverandre høyere idag. Vi blir nok gamle i sammen og.
Anonym
08:45 13.05.2008
Nei og det frister ikke meg hell. Å slite med dårlig samvittighet etterpå det hadde jeg ikke taklet.
ja, men ikke med han eg er sammen med nå. var når eg var 15 år.. så er en god del år siden..
Anonym
09:55 13.05.2008
Ja,mot min x som likevel ikke fortjente bedre!!
"Tvang" meg til abort,presset meg til jeg sa ja,dum som jeg var,og da fant jeg ut at han i tillegg hadde vært utro mot meg med både min beste venninne og flere andre.
Jeg tok igjen med samme mynt,men følte ikke at det "hjalp" akkurat.
Jeg gikk fra han og ble sammen med min beste venn istedet,idag er vi gift på 5 året og har et barn og en på vei =)
Anonym
09:59 13.05.2008
Har ikke vært utro mot mannen min nei,men har vært utro mot noen av de jeg har vært sammen med før..
De jeg har vært utro mot har jeg bare rett og slett ikke hatt riktige følelsene for,men nå har jeg alle de riktige følelsene:)
Har ikke vært litt frista engang..