GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

Kan barnet få for lite mat når man starter og pumpe seg.
23:00 11.05.2008
Jeg tenkte det kunne vært kjekt og ha litt morsmelk i fryseren i tilfelle jeg ønsket noen timer "fri" etterhvert, men jeg er redd for at barnet vil få for lite mat når jeg begynner og pumpe meg... Noen med erfaring på dette området?
:-) En prins :-)
Sv: Kan barnet få for lite mat når man starter og pumpe seg.
23:02 11.05.2008
hvorfor ikke bare gi mme når du eventuelt vil ha fri? er jo så mye lettere enn å tine å styre og ordne...
Anonym
23:15 11.05.2008
har planlagt og bruke melken i grøt o.l når han begynner med det. Så er jo MM bedre enn MME når man kan velge...
:-) En prins :-)
00:09 12.05.2008
jeg har pumpet for å få et lite lager i fryseren selv den siste tiden, og hittil har det ikke vært noe problem med for lite melk :)

Jeg pumper meg om morgenen/dagen, siden jeg har mest melk da. Og jeg pumper alltid ca en time etter amming, da vet jeg at det går ca 2 timer til før lillegutt skal ha mat igjen. har alltid nok melk til han da :) Og hvis du er i tvil om du har nok melk til neste amming, kan du bare sette den utpumpede melken i kjøleskapet til han har spist - og hvis det skulle være for lite er det bare å varme den opp, eller sette den i fryseren om du skulle ha nok alikevel :)

lykke til med pumpinga :)
Lenore86 *med Mathias*
09:05 12.05.2008
Du vil jo egentlig gjøre det motsatte, øke produksjonen til dagen etter. I verste fall, for samme dagen, kan du gjøre som Lenonore sier, sette den i kjøleskapet til mini har spist neste måltid.
kakemonsteret med 2 boller
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------