GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

babyen min på 2 uker lukter skikkelig vondt fra underlivet (jentebaby).
23:06 11.05.2008
Hun har sånt hvitt belegg på innsiden av kjønnsleppene, er det det som lukter så ille? Lukter det hvis jeg skille skjønnsleppene for å se etter bæsj, men fikk beskjed på sykehuset om å ikke vaske der inne og at det hvite belegget er "beskyttelse"?
Anonym
Sv: babyen min på 2 uker lukter skikkelig vondt fra underlivet (jentebaby).
23:26 11.05.2008
Det er nok det belegget som lukter. Man må være nøye med å vaske på jenter, eller så kommer det ekkel lukt. Men man kan jo tenke seg hvordan det hadde blitt hvis ikke vi skulle vasket det selv.
Anonym
23:34 11.05.2008
Det hvite belegget er fosterfett...Og skal ikke tas bort...

Men kommer det litt bæsj inn der så kan du vaske det bort, men du skal ikke drive å pelle der hver gang...Og det skal gradvis forsvinner når du bader jenten din...

Vasker eller tørker for mye så kan hun få sopp...Er jo som oss, vi har hvitt belegg vi også, men det er jo utfloden vår...

Anonym
23:44 11.05.2008
sikker på at det ikke er navelstrengen som lukter???
Anonym
00:19 12.05.2008
Signerer anonym 23.34.

Jeg spurte på sykehuset angående det hvite og da fikk jeg også beskjed om at jeg ikke skulle vaske det bort eller pelle.
Det forsvinner av seg selv etter hvert.
Skal kun vaske "inni" om det er kommet bæsj.

Når det hvite er forsvunnet kan du vaske som vanlig , men ikke overdrive det heller.
Vuggi Vuggi :o)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------