GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

babysvømming i sommer (Oslo-området)
01:01 12.05.2008
Er det noe der ute som vet om babysvømmingskurs som går i sommer?

Bor i Oslo.

Veslegutt var for liten til å begynne på kursene som holder på nå, og de jeg har funnet ellers begynner ikke før i august. Da er han 5 mnd, vil helst begynner før det...

Lenore86 *med Mathias*
Sv: babysvømming i sommer (Oslo-området)
07:56 12.05.2008
De jeg vet om begynner også i august. Men dere trenger jo ikke gå på organisert svømming. Kan fint bade en gang i uka selv i sommer. Selvfølgeliguten å dykke barnet under. 5 mnd er ikke sent å begynne på babysvømming. Min var det og var en av de yngste på kurset. Ingen fordeler med å starte for tidlig.

Men lykke til med å finne et kurs.

Jeg lurer forøvrig på hvilke bad med over 32 grader som holder åpent i sommer? Noen som vet?
Anonym
08:55 12.05.2008
Må det være over 32 grader for at babyen kan bade? Men de fleste av de minste barnebassengene er vel over 32 grader?
Anonym
13:57 12.05.2008
Alle basseng med babysvømming skal ha over 32 grader. Det er klart at de kan bade i kaldere vann, men da bør de ikke være lenge i vannet. Også bør det være godt og varmt i luften. Jeg vil ikke ta med gutten min på Lambertseter bad med 28 grader nå som han er 6 mnd, men vil nok la han plaske litt i sjøen når det er 22 grader og knall vær. :-)
Anonym
16:32 12.05.2008
ja, bør være over 32 grader, ellers blir det for kaldt til å bade særlig lenge. var noe feil med termostaten en gang, der vi går på babysvøm, da var vi bare uti et kvarter max, da så vi at ungene viste ubehag og frøs.(den skal stå på 34 tror jeg,men sank to-tre grader.)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------