Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Jeg mistenker at det er noen ronkemenn her inne.
01:58 12.05.2008
Tidligere opplevde vi at det innimellom dukket opp ganske åpenbare ronkespørsmål på kranglesida. Men "ronkespørsmål" mener jeg innlegg som spør om dere har smakt på diverse kroppslige sekreter, om det blir sex i finværet, og andre innlegg jeg mistenker at hovedsaklig menn skriver for å få en litt interaktiv tilbakemelding fra unge kvinner.
Jeg er stor tilhenger av åpenhet rundt seksuelle temaer, men synes det blir litt uggent om slike innlegg skrives av menn f.eks. som er lei av kona og gjerne vil nappe litt hud her inne istedet. Kanskje slike innlegg kan skrives i forumet der man debatterer seksuelle temaer? Jeg ville i hvertfall ha foretrukket det.
Anonym
Sv: Jeg mistenker at det er noen ronkemenn her inne.
02:13 12.05.2008
Hehehe, ronkemenn? Løye. Om så det er noen som finner tilfredstillelse i å høre hvor mange småbarnsmødre som har smakt på sin egen menstruasjon så ser ikke jeg problemet i det. Man velger strengt tatt selv hvor vidt man har lyst til å svare på slike tråder.
Sv: Jeg mistenker at det er noen ronkemenn her inne.
02:46 12.05.2008
hahahahahahaahahahahhahahahahahahahaahahaahahahhhahaha, ja hvis DETTE er tilfelle, så ronk i vei for min del:-D.
Da skulle de heller tatt seg en tur inne på sex i samlivet-forumet ;-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem