GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Sinnsykt flaut spm..Angående kjønslepper.
03:35 12.05.2008
Jeg har termin om 4 måneder, jeg har store komplekser for underlivet mitt. Grunnen er att jeg har STORE kjønnslipper, føler liksom dem kommer til og være i veien når ungen skal ut liksom :/ Er skikkelig redd for att det er lettere og få rifter og da...

Er det bare jeg som er helt teit som tenker sann?
Anonym
Sv: Sinnsykt flaut spm..Angående kjønslepper.
03:49 12.05.2008
Kjønnsleppene og str på dem har absolutt ingen betydning når du føder.
Slapp av,og ikke tenk mer på det.
Anonym
05:03 12.05.2008
Lett å si, men best om du slipper tankene på hvordan du ser ut nedentil. Når ungen klarer seg gjennom hele fødselskanalen så lar h*n seg ikke stoppe av kjønnsleppene...

Jordmødre har sett tusenvis av underliv og er mer opptatt av at babyen skal bli født på en trygg måte og at du skal ha det så bra som mulig enn av utseendet.

Hvis det er riftene du er bekymret for bør du snakke med jordmor/lege om det. Det er mange faktorer som spiller en rolle for det.
blond
13:50 12.05.2008
Har ei venninne med så store kjønnslepper at de henger langt nede,godt synlig fks i svømmehalldusjen (derfor jeg vet;),og hun fødte 3 barn uten noe som helst problemer.
Anonym
14:55 12.05.2008
det er nok det siste du tenker på under fødselen! og ingen andre som kommer til å ofre dem en tanke heller! :)
TrøttSomEiStrømpe
15:23 12.05.2008
jeg har også store kjønnslepper... og har komplekser for det.... men det har ingenting å bety når det er snakk om fødsel:)
du får ikke mer rifter selv om du har store kjønnslepper..
Anonym
16:09 12.05.2008
Jeg kan bare si at det en tror er det normale ang størrelse på kjønnslepper, ikke er normalen. Normalen er alle størrelser og varianter:) Til og med ulik størrelse på dem er normalt.

Det er akkurat som med resten av kroppen; noen har løse øreflipper, andre faste, noen har stor nese og andre liten, noen lange fingre og andre korte osv osv:)

Og jeg har store kjønnslepper som henger litt ned, og hadde bare "pyntesting" å sy etter fødselen;)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------