Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Går det an og la være å legge ut bilder,informasjon og lignende av andre brukere,som ikke har gitt tillatelse??
04:10 12.05.2008
Bildene er ikke på albumsiden for at dere skal grafse i andre folks privatliv,for så å legge ut hva det nå måtte være, her på anonymsiden.
Kroppsfikserte kjerringer som ikke kan vente med å legge ut bilder av flotte gravide mager, og gjøre det til noe stygt og grusomt, for vet du hva??!Dama har S-T-R-E-K-K-M-E-R-K-E-R!!
Ser nesten for meg at du tenker på hvilken skatt du har funnet, og ikke kan vente med å dele det med flere, som kan snakke om kroppen,fedmen,strekkmerkene,brystene, lårene,hårfargen,osv, på folk dere aldri har møtt. Og aldri har kjent...
Enkelte av dere er så stygge med andre at det er grusomt skammelig.
Hvis du tror du er frekk, da er du kanskje frekk?
Hvis du tror at det kanskje sårer en bruker, ja da har du kanskje rett?
Hvis du tror du er så mye bedre selv, da tar du faktisk feil.
Kardemommeloven:
Man skal ikke plage andre,man skal være grei og snill. Og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Klarer du følge den regelen, da er du en god person.
Iallefall på god vei =o)
Men så langt har mange ikke kommet-
Det er trist.
Verden er full av flotte damer som kunne vært nettopp DIN venninne.
Men du får ikke disse damene til venner, fordi du ikke klarer la være snakke stygt om andre. Sånt skinner så lett igjennom...
Gidder ikke være anonym.
Northernlights
Sv: Går det an og la være å legge ut bilder,informasjon og lignende av andre brukere,som ikke har gitt tillatelse??
04:19 12.05.2008
Hurra! Supert innlegg og helt enig : )
Pacific
Sv: Går det an og la være å legge ut bilder,informasjon og lignende av andre brukere,som ikke har gitt tillatelse??
08:19 12.05.2008
Veldig enig med deg NL. MEN bør ikke folk også være forsiktige med hva de legger ut?
Nå er kanskje jeg i overkant forsiktig ,men å legge ut bilder av seg selv og ungene sine er ganske risikabelt og de kan faktisk misbrukes.
I går leste jeg et innlegg om ei som kanskje vil ta abort. Hun legger innlegget ut med eget navn og navnet på barnet hun har. På profilen står det hvor hun kommer fra og bilder av barnet hennes. Blir helt stressa av sånt jeg. Det skal ikke mye til før en fra hennes by ser det og så går ryktene.
Dette er et nettsted og en skal ikke stole på folkene her inne!
Anonym
09:54 12.05.2008
Nemlig! Man legger ut livet sitt på eget ansvar her inne. Vær varsom, sier nå, jeg,
Men er det noen som har hatt vett nok til å klage til moderstor da? Eller muligens varslet denne jenta som har blitt "misbrukt" på pm?? Er ikke det en bedre idé en å lage et nytt innlegg om nettopp denne saken? Bare en tanke.....
Anonym
13:36 12.05.2008
Ja, man legger ut på eget ansvar når man legger ut bilder av seg selv på albumsidene,
Men er det ikke samtidlig alle andres voksne ansvar at vi ikke misbruker en annen persons tillitt?
Har vi liksom rett til å mobbe andre,fordi bildet hadde elementer vi kunne trekke fram,og mobbe?
Det kunne vært en idè det du sier, men nå er dette ikke en enestående "sak",så man trenger bli påminnet innimellom at alle her er medmennesker, og trenger omsorg. Ikke det vi så i går.
Jeg er ikke pefekt selv. Men jeg prøver virkelig å leve et liv som ikke går ut på å tråkke andre folk i søla.
Det er faktisk ikke så veldig vanskelig,
Northernlights
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem