GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

Morsmelkerstattning
07:55 12.05.2008
Noen som vet om man burde gi vann ved siden av når man gir morsmelkerstattning? Hørt noen rykter om at erstatting ikke er like bra tørstedrikk som ekte vare... Jeg har veldig lite melk så hun har fått tillegg etter amming helt fra starten av.
helene83
Sv: Morsmelkerstattning
08:01 12.05.2008
Har jeg aldri hørt. Jeg har aldri gitt vann ved siden av. Babyer skal jo ikke ha vann før de er 6mnd. Nei det er nok en en fullverdig tørstedrikk ja. :)

meg & lykkelita
08:21 12.05.2008
babyer kan få vann helt fra starten av. men d må være kokt. babyen min fikk vann av jordmor på sykehuset.
skytter83 med gutt i magen
08:22 12.05.2008
har prøvd å bytte nick. men d går ikkje
skytter83 med gutt i magen
08:33 12.05.2008
hvis du ammer og ger mme litt av o till ja da kan babyn bli litt hard i magen og da hjelper det om du ger litt vann. men om du alltid har gett begge delarna så tror jeg ikke det er ett problem.
og du kan ge vann till babyn ja, sækert gott i varmen. min er 3 månader og får kokt vann. ger jeg nan så får han litt extra vann
LinuMamma
19:52 12.05.2008
1000 takk for svar=0) satte veldig pris på det!!!
helene83
19:58 12.05.2008
Hvor får man kjøpt morsmelkerstatning? Finnes det mange typer? Hva koster det?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------