GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Småtroll 0-1 år

sove lenger om morgenene
08:13 12.05.2008
noen som har gode tips til hvordan man kan få lillegutt på 9 mnd til å sove litt lengre om morgenene.... han legger seg fint ved 20.00 tiden, kanskje litt før... da sovner han stort sett ganske greit og sover som regel gjennom natten til 06 eller 07,,, men i det siste har det blitt mest 06 eller 05.30... det synes jeg er litt vel tidlig... noen tips trengs! Finnes det metoder man kan få lengre søvn på? synes jo ikke jeg kan begynne å legge han seinere heller... heller litt før hadde vært greit!
Bippe77
Sv: sove lenger om morgenene
08:22 12.05.2008
Hehe...vi har akkurat samme problemet. Jenta mi er også 9 mnd og har plutselig begynt og våkne tidligere. Begynte med det i går. JEg legger henne kl 19 og hun har som regel vært i drømmeland til 07-0730, men nå er hun lys våken kl 0530-06. Jeg er heller ikke sikker på hva det kan være. Var litt derfor jeg spurte om hvor mye grøt dere gir;) Kanskje hun er mer sulten tenkte jeg, men vet da søren jeg..hehe....
meg & lykkelita
09:23 12.05.2008
Er det helt mørkt på rommet deres?
Det hjalp bittelitt her i huset og henge noe mørkt på vinduet.
minami
09:37 12.05.2008
Mini her er 8,5mnd, og her hjelper det med å la han sove mindre på dagen. Han trenger fremdeles 3 lurer, men får sove kortere. Før sov han tilsammen 5 timer om dagen, nå ca 2.
1/2 time i 10 tiden, 1 time i 13 tiden og 1/2 time i 16.30 tiden.
Da sover han fra 20.00-07 ca... =)
adrian er gullet mitt =)
10:13 12.05.2008
han her sover ikke så mye på dagen fra før han... to lurer bare... to av en time ca... men skal prøve å få det litt mørkere hos han da...
Bippe77
10:25 12.05.2008
Jeg begynte å ignorere henne når hun våknet for tidlig, gikk inn og gav smokken men gikk fort ut uten å snakke. Virker som hun har skjønt når det er for tidlig, nå legger hun seg 19.30 og sover ofte til 08.00. Men er ikke alltid jeg selv får sove etterpå dersom hun våkner kl 6..
Sonia & Sofie
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------