GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Hvor ofte kan man
10:33 12.05.2008
bruke klyx?

takker på forhånd for svar :)
Anonym
Sv: Hvor ofte kan man
10:42 12.05.2008
Det er anbefalt å ha avføring hver 2-3 dag (når man ikke får til naturlig) så et par gang i uken bør holde :-)

F.eks mandag kveld og torsdags morgen :)

Men finnes mange andre avføringsmidler som gjør at du slipper klyx da :)

Lykke til!!
Anonym
10:46 12.05.2008
Det er ikke lurt å få det som vane og bruke klyx. Det kan ødelegge tarmperistalstikken (tarmens egen bevelgse for å få ut avføring). En gang i blandt er nok ikke skadelig, men ville ikke tatt det reglemessig. Det er bedre å få det ut ovenfra og ned. Spis fiberik mat, drikk masse vann, beveg deg ol. Jeg bruker frukt og fiberterninger fra ortis når jeg sliter med magen. Tar en om kvelden, og neste morgen må jeg på do.
Anonym
10:47 12.05.2008
Ville bare også legge til at andre avf midler også kan være skadelig for tarmen ved langvarig bruk.
Anonym
10:48 12.05.2008
Takker for en masse tips, jeg har prøvd en gang for å sette i gang fødselen,men virket ikke,men tenkte å prøve igjen :) så man kan prøve det 2 ganger på en uke?Går det ikke neste gang så gidder jeg ikke mer.
Anonym
10:55 12.05.2008
Hehe fødselen starter når den starter uansett, men trodde det var laskerolje man skulle ta jeg.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------