GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Mannen min vil ikke ha sex
10:37 12.05.2008
Vi er et par som har prøvd å bli gravide i over tre år nå. Holder på med ivf, men det hadde vært fint om vi hadde klart det på egenhånd. Men mannen min er ikke interresert i sex. Vi har sex gjennomsnittlig en gang i måneden. Det er jo ikke noe rart vi er barnløse. Og han er helt fortvila over at vi ikke får barn. Vet han ønsker seg det veldig. Han vet jeg stort sett er klar, så jeg venter på hans initiativ. Er det kanskje dumt? Hvordan skal vi få et mere aktivt sexliv?
Anonym
Sv: Mannen min vil ikke ha sex
10:44 12.05.2008
Snakk sammen! Finn ut hva som holder han igjen.
Anonym
10:52 12.05.2008
Han klarer ikke den pliktsexen, og det skjønner jeg. Men ellers da? Det er så mye styr når vi først skal kose oss. Det må liksom legges til rette og det skal ikke være for seint på kvelden, og begge skal dusje først. Masse styr. Før kunne vi gjøre det spontant. Jeg er fornøyd om det bare er en kjapp en, men han skal ha det så grundig. Men som du sier, vi må snakke sammen. Jeg får prøve meg litt etterpå. :-)
Anonym
12:05 12.05.2008
hvorfor må begge dusje på forhånd? holder vel at man har dusjet før på dagen (og evt etter trening o.l da)
skal ikke være så mye styr før sex spør du meg...
Anonym
16:32 12.05.2008
Vi har heller nesten aldri sex, men ettersom jeg har veldig regelmessig syklus så er det ganske lett for meg å vite når vi må ha sex for at jeg skal bli gravid. Trengte bare det ene forsøket før det satt. Her er det begge to som tar lite initiativ. Det funker bare dårlig for oss begge.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------