GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Noen gravide som har prøvd minifom mot luftsmerter?? :) Er det reseptfritt og ikke skadelig for babyen?
10:38 12.05.2008
?
Anonym
Sv: Noen gravide som har prøvd minifom mot luftsmerter?? :) Er det reseptfritt og ikke skadelig for babyen?
11:21 12.05.2008
Nei, har aldri hørt om voksne som bruker minifom, men det er sikkert ikke skadelig. Uansett er det bare å spørre på apoteket, og ja, det er reseptfritt.

Men som et godt alternativ, og som var det eneste som hjalp mot luftsmerter hos gutten vår når han var liten, anbefaler jeg deg å prøve ut fenikkelte. Det er i hvert fall ikke farlig for fosteret. :-)
KaMa
Sv: Noen gravide som har prøvd minifom mot luftsmerter?? :) Er det reseptfritt og ikke skadelig for babyen?
11:27 12.05.2008
Jeg brukte minifom en liten periode mens jeg var plaget med den verste kvalmen, hadde også voldsomt med luft "i systemet" som forverret kvalmen og hadde veldig god effekt av minifom.. Bare å prøve å se om det kan hjelpe, men obs! det virker ikke fra første tablett, må ha tatt det noen ganger før det begynner å virke...
Pearl 33 + junigutt*høygravid*
16:11 12.05.2008
Minifom virket veldig godt for jenta mi, men husk at du må bruke det før hvert måltid i noen dager før det begynner å ha effekt.

Noen anbefaler det ikke, men sånn er det med mye... Vei fordeler med ulemper du. en liten periode skader vel ikke.

Lykke til!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------