GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Ser ingen forskjell på....
11:19 12.05.2008
prostituerte og en person som er utro, bortsett fra det med penga.
Sånne unnskyldninger som, forholdet går ikke så bra, han/hun vil ikke ha sex, jeg er så tiltrukket av en på jobben,det skjedde i fylla, jeg angrer, holder ikke. Horer hele gjengen.
Anonym
Sv: Ser ingen forskjell på....
11:22 12.05.2008
Jeg er av den oppfatningen at hvis man ikke har det bra hjemme, går man gjerne andre steder og at BEGGE har ansvaret for at et forhold skal fungere. Vet om mang en såra og vonbroten kvinne som har sittet som et offer etter at hun nærmest har drevet mannen sin til utroskap!
Anonym
11:27 12.05.2008
Da vet du lite og ingenting om prostituerte, hi.. Mange triste skjebner blant dem, gitt.
Anonym
11:30 12.05.2008
Slutt å syns synd på prostituerte, i Norge kan en komme seg ut av det om en vil. Mange triste skjebner i kjølvannet av en utroskap også.
Anonym
12:05 12.05.2008
Seriøst??? Tror det er noe av de dummeste jeg har hørt, du har virkelig ikke satt det inn i bakgrunnshistorien eller livet til en prosittuert i Norge. Hva får deg til å tro at det er lett å komme seg ut av????

Denne diskusjonen er så tåpelig at jeg ikke en gang gidde å bruke mer krefter på å argumentere
Anonym
12:12 12.05.2008
prostitusjon kommer som regel av en har nødt til å ha stoff, der allerede viser en at en er svak, helt lov å si nei til det første skuddet. kan ikke si at jeg får så mye sympati der de står med heroinsvai på plata. Å synes synd på disse gør problemet bare større. Når jeg sier det er lett å komme seg ut av det, mener jeg at det finnes mange senter som kan hjelpe, men plutselig blir trangen for dop større enn lysten på å komme seg ut av det. Svake mennesker.
Anonym
12:24 12.05.2008
Du har jammen liten forståelse for hva som gjør at folk ender opp der de er, gitt..
Tror du mennesker er født med et sug etter å dope seg?
Forøvrig finnes det mange prostituerte som ikke er gateprostituerte, og som ikke prostituerer seg for å få penger til dop.
Kanskje du bør sette deg litt inn i bakgrunnen for hvorfor mennesker ender opp der de gjør, før du sier noe som helst om hvorfor de gjør det de gjør.

Forøvrig så syns jeg du burde skamme deg over et så stygt menneskesyn som det du har.
KaMa
12:30 12.05.2008
kom en tur til oslo du, om det er vei oppe i vestlandet der du er i fra. Kanskje du får opp øynene for hvordan den virkelige verden er.
Det er du som burde skamme deg, ditt forsnillende vesen.
blir kvalm av sånne som deg.
Anonym
12:36 12.05.2008
Jeg er ikke ukjent med Oslo, og prostituerte er heller ikke et fraværende fenomen i Bergen, som du kanskje tror.
Jeg er bare istand til å forstå at det finnes grunner til at mennesker befinner seg i bedritne situasjoner. Noe du åpenbart ikke er.
Du blir sikkert kvalm av sånne som meg, siden du har det såpass dårlig med deg selv at du må se andre mennesker som noe laverestående enn deg selv.
KaMa
12:39 12.05.2008
DU er laverestående enn meg, dumme brød.
Anonym
12:40 12.05.2008
Ja, det er ikke særlig overraskende at du mener det.
KaMa
23:51 12.05.2008
"oppe i vestlandet"

Hehe, er det rart vi vestlendinger ser ned på dere østlendinger?
Anonym
12:16 12.05.2008
Ingen driver vel noen til utroskap. Høres ut som du har vært utro selv, og trenger en unnskyldning. Du har ansvar for egne handlinger selv om du har det kjipt. Folk med ryggrad velger å avslutte forholdet hvis det ikke funker, i stedet for å plastre sårene sine med oppmerksomhet fra en utenforstående.
Anonym
11:28 12.05.2008
Jeg ser store og helt vesentlige forskjeller på prostituerte og mennesker som er utro.
Prostituerte har gjerne en usedvanlig tung historie å dra på, og omstendighetene har gjort at de befinner seg der de gjør. De er selvdestruktive og skader ingen andre enn seg selv.
Folk som er utro, skader forholdet de er i, og det er den andre part som er skadelidende. Om det er umodenhet, dårlig selvbilde, angst for å binde seg, mangel på empati osv som får dem til å gjøre det, så er det i hvert fall ikke sammenlignbart med prostituerte.
KaMa
11:35 12.05.2008
Helt enig med HI
Anonym
14:05 12.05.2008
Til HI

Tror du på ramme alvor at alt er som det SER ut som?
Tror du at du kan, forstår og vet alt om et tema fordi du har tilgang til å SE på? Som i dette tilfelle, der du faktisk SER prostituerte i din hverdag.....
Det finnes flere måter å tilegne seg kunnskap på - Tror nemlig du bør vurdere en metode som evt kan gi deg litt mer reell kunnskap.

Naiv?
Anonym
14:12 12.05.2008
har ikke lest hele tråden, men sikter til HI.

jeg ville ikke sammenliknet horer med en som er utro. er veldig forskjellig. det ene er yrke, og det andre er frivillig (yrket KAN også være frivillig, men da går man ikke bak ryggen på en partner, med mindre man er utro).

å være utro har for meg heller ingen unnskylding. hvis man har det så dårlig i ett forhold, eller vil ha sex/kline/kysse med en annen, så får man heller slå opp før man gjør det. uansett hvor dårlig forholdet er, eller hvor lysst man har på en annen person, så er det ingen unnskylding for å gå bak ryggen på personen man er sammen med og ha seg med ne annen.
slå opp før dere roter/ligger med en annen. finens ingen unnskylding for utroskap.
Jenta88 med augustgutt08
14:52 12.05.2008
Her ble det merkelig stille på HI.....
Anonym
23:31 12.05.2008
hadde ikke så mye å si nå gitt;)
Anonym
14:22 18.05.2008
HIIIIIII, Hvor eeeeeeeeer duuuuuuu?
Anonym
14:27 18.05.2008
skaff deg briller!
LinnR83
14:30 18.05.2008
Åja, var det du som var HI.... Det forklarer jo en hel del...
Anonym
14:43 18.05.2008
Hvordan fikk du meg til å bli hi? Tror du jeg ber megselv om å få meg briller?
LinnR83
14:47 18.05.2008
Til LinnR83
Trodde selvfølgelig det var en oppfordring til meg, i og med at jeg "speidet" så "høylydt" etter HI.
Beklager:)

Anonym
14:29 18.05.2008
Jeg har vanskeligheter med å respektere folk som er notorisk utro, men jeg har ikke vanskeligheter med å respektere prostituerte. Kundene derimot..

Så hva mente du egentlig? hvis du mente at det å være utro er moralsk forkastelig på samme måte som å kjøpe sex, så er jeg kanskje mer med deg..
Dunder
19:14 18.05.2008
Uff dere har ett snevert og trangsynt syn på å være utro...
Ting er ikke alltid så enkelt!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------