Trenger hjelp til å rangere! Målet er å ha navnet klart i kveld...
11:37 12.05.2008
Vi trenger et internasjonalt navn til piken i vuggen...9 dager og helt nydelig, men navnløs enn så lenge... Navnet bør fungere på engelsk, norsk og fransk
Kan dere rangere disse for meg blir jeg glad! Gjerne stikkord om hva dere assosierer med navnene.. Hun er mørk og full av temperament...
Karina/Carina
Danielle
Stella
Tusen takk!
Anonym
Sv: Trenger hjelp til å rangere! Målet er å ha navnet klart i kveld...
11:43 12.05.2008
Stella(Nydelig, betyr vel stjerne?)
Danielle(Hvis e'en er stum, er navnet nydelig, men ikke ellers. Blir litt for Harry da.)
Carina(dårlige assosiasjoner her, ikke så veldig fint)
Anonym
11:45 12.05.2008
Jeg liker ingen av navnene du nevnte.. Danielle - blir så likt guttenavnet Daniel. Stella synes jeg er "ekkelt". Carina er utrolig kjedelig, og veldig 80-talls..
Hva med:
Valèri
Amèlie (utalles Ameli)
Cecilia
Sofia
Elisabeth
Laura
Felicia
Marie
Alexandra
Luna
Catarina
Miche lle
Ava
11:48 12.05.2008
synes ingen var så veldig fine men om jg måtte hatt ett av dem så er Carina finest.
Anonym
11:52 12.05.2008
Hei! Danielle liker jeg ikke så godt men DaniellA er nydelig!:) Stella blir litt tegneserie aktig:( og Carina litt kjedelig?? men OK. Elisabeth, er jo kjempe vakkert! Hva med Caroline\ Sofie\Sofia. Synes de er veldig vakre (og Sofia passer jo perfekt til en liten mørk skjønnhet:-)
LYKKE TIL!
13:35 12.05.2008
Liker ikke Stella. Karina er fint. Liker Danielle best, men syns Daniella er mye finere og lettere å si. Andre forslag som jeg syns passer på ei mørk lita tulla og som fungerer på både engelsk, norsk og fransk:
Sofia - nydelig
Alexandra
Alexandria
Natalia
Lexie
Ella
Ellie
Leah
Leana
Sienna
14:37 12.05.2008
1. Stella - et navn vi har tenkt på før, men føler vel mest at det er et dyrenavn, har ikke blitt helt fortrolig med det enda...
2. Danielle - litt tacky navn synes jeg - ikke noe jeg kunne valgt
3. Carina - typisk 80-tallsnavn og litt harry, alla Monica og Linda...
15:00 12.05.2008
Synes ikke Stella er noe dyrenavn, men jeg tenker på den dårlige filmen 'How Stella got her groove back'. Men så er det jo også en assosiasjon til Stella McCarthy som dukker opp, og den er jo slett ikke ille. Fint navn.
Det er så mange 'menneske' navn folk kaller dyrene sine om dagen, man kan jo ikke la vær og bruke de av den grunn. katter & hunder heter likosm ikke bare Sofus og Rex lenger. Har en venn som kaller hunden sin Bjarne!
Synes både Carina og Danilelle er nydelig, men ville skrevet Karina med K og Daniella istedenfor -e.
Anonym