Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Vill være gravid!!!
12:16 12.05.2008
Vi har nå blitt prøvere på nr 2. Jeg sluttet på hormonspiral ca 1 mnd siden, men har ikke fått mensen tilbake. tok en test men den var negativ :( Veit ikke når jeg skal teste meg siden jeg ikke aner når mensen skal komme. Veit jeg ikke har noe klagerett, tenker på dem som sliter veldig og her klager jeg etter bare 1 mnd. Men hører om så mange som blir gravide rundt meg, Jeg vill også være gravid!!
Hvis du syter nå så kommer du virkelig til å slite hvis det fortsatt ikke har klaffa etter et år. Det har gått én stakkars måned. Du har ikke en dritt å klage over.
Helt enig! Dessuten burde du vente til du har hatt mensen en gang, før du prøver og bli gravid! Hormonene i spiralen, kan hos noen, sitte i i opptil 6 mnd, og det er helt normalt! Har du ikke fått mensen, å ikke er gravid, har du nok ikke fått eggløsning tilbake!
Hos meg sitter hormonene ca 1 mnd, men det er seldnere enn om de sitter i 6mnd!
Slutt å suttre, og vent til kroppen din kommer igang av seg selv, stresser du, kan dette oså utsette en evt graviditet!
å?
Da kjenner du ikke meg :--(
Jeg er optimistisk, og tenker så positivt at det kan bli litt for mye for enkelte. Jeg ser enkel løsning på det meste :-) noe som ikke alltid faller i smak for den som liker å henge lenge i "gjørma" altså det negative
Å?
Da kan jeg ikke forstå hva i all verden du gjør her inne.
Er du en sånn selvutnevnt misjonær der din oppgave er å spre positivitet og optimisme på et krangleforum?
Isåfall har du nok en utakknemlig jobb foran deg.
Det er bedre å være meg for hver dag som går, merker jeg.
Minner for øvrig om at HI selv vedgår at hun syter ("tenker på dem som sliter veldig og her klager jeg etter bare 1 mnd."), så det første utsagnet ditt blir litt malplassert.
Det er egentlig resten av utsagnene dine også, men det er kanskje en annen sak.
Jeg skal muntre deg opp litt, for jeg tror jeg skjønner hvordan du har det! Vi setter igang nå om et par mnd, og jeg også syns jeg ser vogner, mager og fødselsannonser overalt:)