GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Desember 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
I morgen skal jeg på ul!
14:11 12.05.2008
Er kjempespent! Har egentlig ikke peiling på om terminen min er noenlunde rett, siden jeg bare har hatt mensen et par ganger etter forrige sv-skap.. Troooor jeg er ca 10+6 i morgen, men er ikke sikker nei:)

Lurer også på om alt er som det skal, og det får jeg jo ikke vite før etter kl 14 i morgen:) Bestilte meg privat ul så jeg kunne være litt tryggere videre ut i graviditeten:)
Hella♥ღ♥Andreas
Sv: I morgen skal jeg på ul!
16:17 12.05.2008
Hei :-)

Jeg skal også på ultralyd i morgen!!! Gledruer meg :-) Er bare 8+3 i morgen, så er spent på hva man ser!

Tvi tvi i morgen!

Klem
yrild
20:37 12.05.2008
Takk i lige måde:)
Du får sikkert se et lite hjerte som blafrer:) Var på ul sist gang i uke 7 eller 8, og da var det det jeg så:)

Denne gangen troooor jeg at jeg er i uke 10+6, men blir veldi greit å finne ut om det stemmer da:)

Gruer og gleder meg jeg også, en vet aldri hva en ser eller ikke ser... Men satser på det beste:)))
Hella♥ღ♥Andreas
14:01 13.05.2008
Hei :-)

Ja vi så et fint dunkende hjerte og fikk justert oss to dager tilbake altså 8+ 1 i dag. Det var helt magisk! Vi skal igjen i uke 12 for å måle nakkefold etc og da blir det nok både armer og bein!!! jipppiii :-)

Hvordan gikk det med dere??

Klem
yrild
18:32 13.05.2008
Hvordan gikk det ?

Klem
yrild
16:09 14.05.2008
Hei:)

Det gikk kjempebra! Var en liten krabat der inne som hoppa og sparka og styrte.. Først så vi bare hjertet, h*n lå helt stille, men etterhvert ble det aktivitet! Kommer til å få tilsendt både filmsnutter og bilder etterhvert! Gleder meg til å se det!

Hun satt meg frem ca 1uke, mente jeg var 11 og en halv, men ga meg ikke noen eksakt dato eller noe, så kommer til å fortsette å være her inne på desember frem til ordinær ul tror jeg:)
Hun kunne ikke å måle nakkefold, jeg spurte etter det, var nok mere som en sightseeing det jeg var på:)

Kjempebra at det gikk fint hos dere også! :)
Hella♥ღ♥Andreas
17:00 14.05.2008
Å så spennende :-) Vi skal igjen i uke 12 og jeg gleder meg til sprelling!!!

Klem
yrild
20:20 14.05.2008
Ja, det var utrolig morro å se! Min første lå så rolig på ordinære ul, og da er det jo også mindre plass;)

Klem
Hella♥ღ♥Andreas
20:35 14.05.2008
Hei jenter:)

Jeg vil også på ul:) Hvor er det dere gjør det og betaler dere selv?
Blir sååååå misunnelig hver gang jeg ser noe nsom skal på det:)
Aprilmamma06 med spire i magen
21:24 14.05.2008
Jeg bestilte selv hos en privatpraktiserende jordmor på en klinikk. Det er bare å finne ut hvem som utfører ul der du bor:) For å få på sykehuset må du ha henvisning fra lege eller jordmor..

Her kostet det 600,- og da er det inkludert en cd med bilder og video av den lille sprellende gullklumpen:))))
Hella♥ღ♥Andreas
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------