GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

1.trimester

Gratulerer - og lykke til på ferden!
Velkommen til debattområdet for den første tredjedelen av svangerskapet. Første tredjedel går fra 1. dag av siste mens til og med uke 12. Det vil si 11(uker)+6(dager), da er man 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke med 12+1. Babyen ligger i snitt to uker etter deg, siden den ble laget rundt dag 14.
Dette er ikke lett og det er mange misforståelser rundt dette, desverre.
Vennlig hilsen jordmor Siri
trist å lei=(
19:37 12.05.2008
hadde ein spontanabort på fredag er heilt ødelagt av ditta=( å sambo vil ikkje prøva på nytt for han er redd da skal skje ein gong til=( sjønne han er redd for da, da er eg og egentli men vill prøva. han va jo på sjøen når allt skjedde, men han kom heim t meg i går heldigvis.. så då håpa eg komme tilbake til 1 trimester i gjenn om nåken månder. så snakkes me då..
tessi88
Sv: trist å lei=(
20:18 12.05.2008
Det var leit å høre!!!

Håper dere tør å ta sjansen på å prøve igjen!

Lykke til!
Promp
20:31 12.05.2008
Så trist å høre.
Håper det ordner seg for dere og at du kommer hit igjen om ikke så lenge.
Masse lykke til!!

Sender deg en stooor trøsteklem!!!!
svanemamma med baby i magen
21:00 12.05.2008
Så leit å høre. Min samboer fikk også samme reaksjon. Ville ikke prøve igjen. Men etter et par måneder, og en er kommet over det så syns han det er greit. Men vi venter vel litt til.

Det er håp at også din mann vil forandre mening etter en tid.
tealine
22:07 12.05.2008
sender deg en stor trøstendes klem..er helt grusomt å miste..det eneste som holdt meg oppe, var å begynne å prøve igjen. Så utroli synd at han ikke føler det på samme måte..bare ikke gi opp vennen, kanskje du får han på gli til slutt:)
håper å snart se deg her inne igjen. lykke til!
stor klem
håper det går denne gangen
22:42 12.05.2008
Huff så trist:-( Det er forferdelig vondt å miste, det vet jeg alt om!! Jeg mistet i fjor 19 uker på vei, og gikk laaangt ned i kjelleren..men nå er jeg snart 12 uker, og tror og håper dette skal gå bra!! du får overtale han å si at ofte er det å bli gravid igjen som letter sorgen!!

Klem
aug-mamma blir desembermamma!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------