GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

1.trimester

Gratulerer - og lykke til på ferden!
Velkommen til debattområdet for den første tredjedelen av svangerskapet. Første tredjedel går fra 1. dag av siste mens til og med uke 12. Det vil si 11(uker)+6(dager), da er man 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke med 12+1. Babyen ligger i snitt to uker etter deg, siden den ble laget rundt dag 14.
Dette er ikke lett og det er mange misforståelser rundt dette, desverre.
Vennlig hilsen jordmor Siri
DESVERRE ENDTE DETTE DÅRLIG
21:43 12.05.2008
Jeg begynte å blø kraftig til morningen. Hadde ganske vondt. Nå har jeg kommet hjem etter en spontan abort og utskraping. Forferdelig tragisk, når en tenker på den lange veien vi har gått med års prøverør behandling. Men men, jeg kommer ikke til å gi meg.

Vil ønske dere andre lykke til.
GORDONSETTER
Sv: DESVERRE ENDTE DETTE DÅRLIG
21:46 12.05.2008
Ønsker deg og lykke til, og håper det går bedre neste gang!

Stor trøste klem!
Cili73
21:50 12.05.2008
Så leit! Men det er godt du ikke vil gi opp selv om dette har skjedd! Ønsker dere lykke til videre!
Mammamoms
21:53 12.05.2008
offa meg... forferdelig trist å høre og en forferdelig trist opplevelse.. føler med deg.. det er bra og være positiv nå, og ikkje gi opp å prøve!!! lykke til videre!!!
klumpen med nurk i magen
21:58 12.05.2008
Så trist:-(
Ønseker dere lykke til videre og sender en stooor trøsteklem.
svanemamma med baby i magen
22:44 12.05.2008
Så trist!! Det er trist uansett, men når sliterne mister synes jeg det er ekstra sårt...
Bra at du ikke gir opp!!
Klem
aug-mamma blir desembermamma!
23:57 12.05.2008
så trist, håper at alt går bra med dere. Ønsker dere lykke til, håper vi ser deg her inne snart!
:*lillefru*:
23:59 12.05.2008
huff så leit:( Men stå på. er en tidligere sliter selv, pga endometriose.. men venter nå mitt 4 arn så det er håp. Sender deg masse befruktningstøv, masse babylykke og en klem:) Lykke til videre, håper vi ser deg her snart igjen:)
Heaven Gravid igjen:)
12:16 13.05.2008
Takk for støtten jenter. Nå er det sommer og jeg skal kose meg masse. Har snakket med fertilitetsklinikken og jeg kommer inn til nytt forsøk i august. Så inntil det så får dere ha en god sommer, ta vare på dere selv.
GORDONSETTER
13:06 13.05.2008
Så trist å høre:(
Godt å vite at du ikke gir deg, husk alltid å ha gode tanker og vær positiv!;)
Neste gang klorer spiren seg godt fast skal du se!;)
Kos deg mye i sommer, så får vi håpe du kommer tilbake på 1.trimester i aug/sept:)

Ønsker deg mye lykke til videre!;)
;)Renate&Gabriel;)
21:06 13.05.2008
Nei så dårlig gjort!!! ÆSJ! Men hold motet oppe, det ordner seg til slutt!!!

Lykke til videre!!
Promp
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------