GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Hva slags transport skal dere ha fra kirken til fotografen/festlokalet?
22:24 12.05.2008
En kamerat har typen har skaffet oss en helt rå Mercedes cabriolet. Husker ikke noe mer, bare at verdien var på rundt 1 mill... Hehe, ikke at det betyr noe altså og jeg er heller ikke særlig bildilla, men den var helt rå.... :-) Og med plass til fire personer.

Hva med dere andre da?
Mamman til Mari
Sv: Hva slags transport skal dere ha fra kirken til fotografen/festlokalet?
22:34 12.05.2008
Heldig dere er da!

Vi har aldri kjørt limousin vi, så vi tenkte om vi skulle fått oppleve det, ville jo dette være en perfekt mulighet!!!
Dos oro
22:38 12.05.2008
Høres kjempestilig ut da :-)
Mamman til Mari
00:13 13.05.2008
Oj så stilig!!:D

Har sååå lyst til å bli transportert i en ekte Amcar! Med bokser og "nygift"skilt og det som hører med! Heldigvis har vi kjente som kan fikse det:D
Marthe Med Lillejenta
00:17 13.05.2008
vi låner lexusen til pappa til mine foreldre fra kirken til fotografen også fra fotografen til lokale helikopter sammen med forlovere
Anonym
07:46 13.05.2008
Vi skal låne bilen til mamma og pappa, en Peugot..
Hadde planer om å leie en Rolls Royce, men jeg har ikke noe behov for å ha noen spesiell bil, så vi bruker heller pengene på noe annet =)
Gubben fikk lov til å velge om vi skulle leie bil eller ikke, da jeg følte det er noe han må få avgjøre.. Men det var ikke så nøye for han heller =)
Fantasiløs*sønn06 og brud08
08:48 13.05.2008
Vi skal kanskje låne en Jeep fra 2. verdenskrig. En sånn åpen bil.
Har ikke sett den, men har hørt den er tøff. Og hvis vi får låne den er det gratis, og det hadde vært kjekt!
lokeOGadrian
10:08 13.05.2008
Faren til min forlovede har en Lincoln Continenal son han skal kjøre oss i. Blir skikkelig amcar på oss og:) Stilig det. Og så er den grønn som også er en av fargene i bryllupet
miss blithe
10:27 13.05.2008
vi ska også kjøre amcar, usikker hvilken det var men gleder meg minst like mye som sambo:D
*smurfenytt*
10:44 13.05.2008
Hei.. vi skal bli kjørt av onkelen til min forlovede.. det er en chevrolet Van G20.. Vi selv kjører en G30. Men den er går ikke for øyeblikket.. Så den blir pyntet med flagg og sånn så det blir bra.. inni der er det 4 seter bak og de kan snues mot hverandre så vi kan sitte å prate inni der.. Han kjører oss også så vi tar bilder.. noe min samboer selv gjør da han er fotograf..:)
miss dani
18:38 14.05.2008
Svigerfar har en 1965-modell Ford Mustang Cab - så den skal vi bruke :)
Eline med spire i magen :)
22:58 15.05.2008
Vi skal frakte gjestene i Citytrain, men satser selv på å kjøre i pappas bil - og, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke aner hva slags bilmerke det er - bare at det er en lys blå stasjonsvogn. Ikke spesielt bilinteressert altså ;-) Skal i alle fall pynte bilen med flagg og bjørkeløv, så det blir så fint så! Gjestene kommer uansett ikke til å se oss kjøre noe særlig - festlokalet ligger ikke slik til at det er mulighet for den helt store entreen med bil.
Vannmann31
11:25 16.05.2008
Vi skal bruke svigerfars Porsche Cayenne - den er svart og kjempekul:-)
sæsti & sebbe
19:47 16.05.2008
Motorsykkel!

Vi har kjedelig biler, det er for langt med hest, så vi tar sambos gamle kawasaki fra 1971!

Litt spent på hvordan hår jeg skal ha, det er jo ikke sikkert det er like vellykket med oppsatt hår inni hjelmen før bildene...
Snooopi
20:20 16.05.2008
Vi skal ha limousine...Foreldrene mine som ordner. Gleder meg:)
Junijenta - gifteklar:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------