Dette er forum for deg som veier mer enn 90 kilo. Her kan dere diskutere hva dere vil, så lenge "inngangsbiletten" er der, nemlig at du veier mer enn 90 kilo! Du som bare skal slanke deg noen kilo kan sjekke kosthold og helsedebatten, der finner du likesinnede.
Her kan dere "snakke" med hverandre og utveksle erfaringer og forhåpentligvis backe hverandre opp til ikke å tåle dritt fra de som vet best, om det er folk i helsevesenet eller andre steder. Vi har fått inn flere historier fra både sinte og fortvilede damer som vi vil legge ut under en egen avdeling på "minhistorie" Så fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Jeg skal aldri slanke meg mer! Dette er et løfte.
23:18 12.05.2008
Så nettopp på PULS på nett om jojoslanking og fikk meg en liten aha-opplevelse. For hvem er jenta som veide 84 kilo for tre år side og i dag veier 95?! Jo, det er svarte-Per'en meg det. Og skal jeg si dere en ting? Jeg syntes fortsatt at jeg er sexy. Stor jente, 180 cm høy, lubben og god. For hver slankekur har jeg gått opp alt pluss tre-fire kilo og nå er det slutt. Slanking fungerer ikke og nå kan jeg angre på at jeg ikke tenkte på det for ti kilo siden! Jeg har bare ikke noe ønske om å tenke på det når jeg veier 110 eller 120.. Fra nå av skal jeg bare nyte meg selv uten tvangstanker om at snart må jeg slanke meg igjen.
Havfruen vil ha baby
Sv: Jeg skal aldri slanke meg mer! Dette er et løfte.
16:56 13.05.2008
Så fint at det finnes flotte jenter som deg som er fornøyde med kroppen sin :) jeg er helt enig med deg, man går jo bare mer opp. Jeg legger mer på meg etter en slankekur enn om jeg bare lever normalt og ikke fokuserer såå mye på slanking...
Dodli 32pp
17:09 13.05.2008
kejnner til det med jo jo slanking og vektøkning.... skal heller aldri slanke meg mere, skal heller satse på en sunnere livsstil...selv om man er stor trenger man ikke være i dårlig form...:-) kjempe kjekt å høre at det er flere som akl nyte tiden og drite i alle som mener at man bør slanke seg for å være fonøyd....
"jeg liker kroppen min" skal være mitt motto:-D
frøya79
22:15 14.05.2008
Ja det er noe dritt å slanke seg :o) Gikk mye ned på å legge om kostholdet mitt jeg, og sitte litt på trimsykkelen hver ettermiddag mens jeg så på tv. Tok av 20 kilo over et års tid, og de har holdt seg borte også!! (helt til nå da;o)
Så aktivt å gå inn for slanking vil jeg ikke igjen, heller holde meg til en bedre livsstil, så ble jeg jo i så mye bedre form og humør også da!
Deilig å kunne nyte livet uten å hele tiden tenke på hva en putter i munnen..sluttet med det for lenge siden:o) Og synes jeg har vært(og er nå også) lekker med mine runde former!
C@milla
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem