GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Parforhold-debatten

Komme seg gjennom utroskap?
23:51 12.05.2008
Jeg var utro mot sambo for noen uker siden.
Han fant det ut og jeg innrømmet det. Vi har snakket endel om det og det ser ut som at han takler det ganske bra faktisk!
Men jeg ser jo at vi har en del å slite med på grunn av det. Skjønner jo at det vil ta tid for han å stole på meg igjen og jeg må øve meg på å være åpen og ærlig.
Men er det noen her som har opplevd at en av dere har vært utro, og klart å komme igjennom det? Tips og råd å gi?
Vi vil begge klare oss igjennom dette og fortsette forholdet!
Anonym
Sv: Komme seg gjennom utroskap?
10:38 13.05.2008
Hvorfor var du utro da? Og med hvem? En på jobben/tilfeldig på byen...???? Man må nesten vite litt om årsaken for å kunne sette seg inn i situasjonene din og evt komme med råd:)
Snart mamma -igjen!
19:14 13.05.2008
Var med en fyr jeg pleide å ha sex med før, da jeg var singel.
Han tok, ganske uskyldig kontakt med meg. Vi visst vel egentlig begge hva som kom til å skje da. Vi har en utrolig sterk seksuell dragning mot hverandre (ikke at det er noen unnskyldnig altså!). Skjedde bare en gang. Men klart, sambo lurer jo på om det ville skjedd igjen ok han ikke hadde avslørt meg. Ærlig talt vet jeg ikke. Jeg tror ikke det...
Må sies at jeg har veldig vanskelig fort å stoppe ting når det først er i gang. Vanskelig for å si nei. Gjør nesten alltid det jeg føler er forventet av meg. Sambo vet også dette!
Anonym
19:39 13.05.2008
Jeg har opplevd utroskap begge veier. Værst var det da det var meg selv som var utro syns jeg da. Og det samme var tilfelle motsatt også tor jeg, altså værst å være den som var utro..

Sånn som du beskriver, hadde ikke jeg stolt på deg i hvert fall!! Med overlegg, og ikke vet du om du ville gjort det igjen heller! Nei, damen, du er ikke til å stole på!
Anonym
13:05 15.05.2008
Hmmm... gjør det som forventes av deg ja... Hva med å gjøre noen grep for å øke selvtilliten din litt?

Du MÅ ikke gjøre hva som er forventet av deg i enhver situasjon: sett deg dine egne forventninger til deg selv! Det står mer respekt av ei dame som sier nei i slike situasjoner enn ei som sier ja. Ha som et klart og tydelig mål at dette gjør du ikke igjen! (Det skinner klart igjennom her at det har du ingen forventning om egentlig) Det er ingen som har høye tanker om den som er utro (ikke den du er utro mot og sannsynligvis ikke den du er utro med heller!) fordi de ikke er til å stole på rett og slett. Så du må jobbe med deg selv.
Man endrer fremtida ved å endre atferd. Hvis ikke vil det samme gjenta seg.

Har egentlig ikke noe annet råd enn det jeg.
Og du må jobbe for å fortjene hans tillit igjen. Ikke tro at han har det bra nå. Selv om han ser ut til å klare seg har han det mest sannsynlig helt jævlig! Kanskje er det litt dårlig kommunikasjon også som ligger bak?

Lykke til til dere begge:)

Snart mamma -igjen!
22:32 15.05.2008
Siden du er i et forhold ville jeg tro at utroskap er det siste noen venter av deg...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------