GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mai 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Da reiser jeg på sykehuset
10:12 13.05.2008
Jeg blir lagt inn i dag og fødselen settes igang i morgen. Er 9 dager på overtid i dag. Fikk plutselig voldsomme nerver for fødselen. Har jo forberedt meg på dette veeeeeldig lenge, og har vært så rolig i forhold til tanken på fødselen (er førstegangs). Men nå kom nervene.
Hjeeeeelp!!!!!
musikkpia
Sv: Da reiser jeg på sykehuset
10:20 13.05.2008
Lykke til! Det kommer til å gå bra :€)
Kitty 27
11:48 13.05.2008
Skjønner du har nerver, nå vet du jo at det skal skje i morgen!! Men det går sikkert kjempe bra :-) og så får du endelig hilse på den lille. Spennende! Jeg har i dag nådd termindag og er max utålmodig nå. Håper jeg slipper å vente i 10 -14 dager til, selv om jeg også gruer meg veldig :-/

våren-08
14:04 13.05.2008
Lykke til da, det kommer til å gå bra=)
Rolte m/ maispire=)
15:08 14.05.2008
Takk for lykkeønsker.
Kom til sykehuset i går, og fikk da vite at det var 2 damer før meg i kø og at det derfor ikke kunne bli i dag, men kanskje i morgen....åååå blir så utålmodig. Hun skulle jo vært her nå.
Lykke til dere andre også :)
musikkpia
09:14 15.05.2008
Å, det var dårlig gjort av sykehuset!!! Når skal du inn neste gang, da?
Håper det starter av seg selv.

Husker du hvor lenge du var på overtid før du bestilte time på sykehuset?
Mille76
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------