GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mai 2008 klubben

Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Vært hos jordmora igjen..
14:02 13.05.2008
Idag hadde det begynnt å åpne seg, fikk inn en fing;) Og vannblæra lå helt klar, så hu trodde ikke jeg kom til å gå til termin....jippi! ;) Håper jeg får før lørdag da:p
Rolte m/ maispire=)
Sv: Vært hos jordmora igjen..
14:34 13.05.2008
Så gøy da....akkurat det sammen sa legen til meg også i dag:=)
Hadde 2 cm åpning,fikk 2 fingrer inn...tjihihihi;=)
Helt avflata livmorhals,kunne kjenne hodet til bebisen sa han....røska litt....så kanskje det skjer noe i nermeste fremtid:=)
Er også livredd for å fø på 17 mai...stakkars mine to andre barn da....Har ikke termin før 26 mai....
Lykke til...si fra om noe skulle skje:=)
Mai-prinsesså....Fødeklar =)
Sv: Vært hos jordmora igjen..
15:18 13.05.2008
Du har kommet litt lenger enn meg da;) Men vi får krysse fingrene for at noe skjer i nærmeste framtid hos begge to da:) Nå ringte nettopp jordmora meg for å høre hvordan det gikk, hun var så nyskjerrig:p Skal reise til Tyrkia i kveld, og ville vel at noe skulle skje før hun tok avgårde;)

Hos meg var det en liten kant igjen sa hun da hun røska inni der, men...jeg får fortsette å bevege meg, vaske badet eller noe;)

Lykke til du også..hold meg oppdatert da;)
Rolte m/ maispire=)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------