Her kan dere som har termin denne måneden utveksle erfaringer og råd. Lure på om ting er normalt og kanskje føle deg ganske normal:-)
Slit forumet med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen fra Bodø?
15:03 13.05.2008
Er det noen fra Bodø her som skal ha i november eller rundt den tid?
Anonym
Sv: Noen fra Bodø?
13:48 14.05.2008
Jeg er fra Bodø og har termin 30. november :)
Når har du termin?
Okei, noen av dere som har vært dær? Kunne vært fint å blitt kjent med andre gravide i byen:-)
Anonym
21:39 17.05.2008
Nei, har ikke vært der enda, men satser på å ta en tur etter hvert :) Føler at det er litt tidlig enda, er 3 mnd på vei nå.. Jeg har også lyst å treffe andre gravide, som har termin ca på samme tid som meg :)
jepp...æ har termin 3 nov. men skal på UL 5 juni å da får æ vite termindatoen sekkert. har vært på en UL allerede. å skal på 2 stk i juni. va hos jordmor å hørte hjertelyd her i forrige uke..d va spesielt..har jentan d bra da?
Jeg har termin 19. november, var på ultralyd helt i begynnelsen av mai, så skal jeg igjen 24.juni å får vel en litt annen termindato da:-) (håper såklart på litt tidligere) Fikk høre hjertelyd når jeg var på UL, så skal jeg til jordmor 6.juni, håper å få høre da å:-) Jeg har det i hvertfall bare bra, hva med deg?
Anonym
10:07 26.05.2008
Hei :)
Er fra Bodø og har termin 2 november, foreløpig. Skal i ny ultralyd 5 juni :o)
Har ikke vært nei, men har lyst til å dra en gang. Hadde vært artig å blitt kjent med noen nye fjes:-)
Anonym
02:30 7.06.2008
æsj....va på UL i går å fikk vite at ny termin e 14 nov (utgangspunktet va 3 nov). men men. åh. d e så spennanes...begynner så smått å kjenn liv nu så nu e d veldi gøy.