GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
Dere som har bestilt kjole fra Jk dress.
15:34 13.05.2008
Lurer på litt med dette med farge på kjolen.
Vil jo ikke ha den helt kritthvit liksom, men finner ikke noe "fargekart" inne på siden der man kan velge farge fra heller.

Hvordan har dere gitt dem beskjed om hvilken farge dere vil ha på kjolen ?
Har i hvartfall funnet ut at både fargen ivory og offwhvite kan være så mangt hehe.
Lillnita.
Sv: Dere som har bestilt kjole fra Jk dress.
13:45 14.05.2008
Her er jkdress sitt fargekart;

http://www.jkdress.com/news_details.asp?nid=32

Jeg bestilte brudekjolen og brudepikekjolene i Ivory, og den var veldig pen!
*augustprinsesse*
23:52 14.05.2008
Har dem mange forskjellige på alle disse kjolene???? Jeg er litt lubben så jeg vet ikke om jeg kommer til å passe i en sånn kjole når jeg skal gifte meg :(
snuppis29
09:42 15.05.2008
Tusen takk =)
Har lett og lett der inne for å finne kart, men fant ikke noe.
Tror jeg kommer til å velge ivory jeg også, men kjolen jeg skal ha skal egentlig være tofarget, så jeg må se om jeg finner to hvitfarger å kombinere, eller om jeg kjører hele kjolen i en farge.

Er så mange ting som skal avgjøres før et bryllup, at jeg går helt i surr snart hehe.
Lillnita.
13:06 15.05.2008
Jeg fikk kjolen min fra JK for to dager siden. sa ifra om at kjolen skulle være i Ivory. Fargen var fin den, MEN er kjempeskuffet over stoffet i kjolen. Det er noen lag under kjolen, der stoffet kjennes tykt og fint ut, men silkestoffet som er utenpå kjolen ser så glorete og "billig" ut, så jeg tror nok ikke at jeg benytter den kjolen i mitt bryllup. Får lete videre..*sukk*
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------