GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

1.trimester

Gratulerer - og lykke til på ferden!
Velkommen til debattområdet for den første tredjedelen av svangerskapet. Første tredjedel går fra 1. dag av siste mens til og med uke 12. Det vil si 11(uker)+6(dager), da er man 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke med 12+1. Babyen ligger i snitt to uker etter deg, siden den ble laget rundt dag 14.
Dette er ikke lett og det er mange misforståelser rundt dette, desverre.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Da liser jeg meg tilbake hit med et håp om at det varer denne gangen..:)
17:51 13.05.2008
Har tatt to positive tester, så da er vi i gang igjen!:) Har vært prøvere siden august med en sa og en ma siden dengang. Har ei tulle på 2år og 4mnd som er klar for å bli storesøster, derfor satser vi på at spira klamrer seg fast denne gangen!:)
Marte og tulla♥
Sv: Da liser jeg meg tilbake hit med et håp om at det varer denne gangen..:)
19:20 13.05.2008
lykke til med lille spira!!!! håper den sitter denne gangen:) krysser fingra for oss begge:)
klumpen med nurk i magen
19:33 13.05.2008
Lykke til, håper det går bra for dere denne gangen! :)
Tullfina *gravid* termin 7.des
19:45 13.05.2008
Gratulerer med ny spire:-) Husker deg fra bli gravid! Jeg er nå 12 uker på vei etter ma i august..Har en gutt som blir 3 år til sommeren:-) Lykke til!!! Denne gangen går det bra!
aug-mamma blir desembermamma!
20:52 13.05.2008
Gratulerer så mye!!!
svanemamma med baby i magen
21:16 13.05.2008
aug-mamma; Så moro med 12 uker!! Må være deilig å komme over denne grensen!? Jeg håper det går bra denne gangen!:) Skal hvertfall gjøre vårt beste for at ting skal gå bra!:)
Marte og tulla♥
21:28 13.05.2008
GRATULERER så kjempe mye!!

-og lykke til:-)
prins06+bim
20:17 14.05.2008
Ja, denne gangen satser vi på at det går bra med oss:-) Kjenner jo at jeg er litt ekstra hysterisk denne gangen, men det er vel bare naturlig..Er jo så redd for disse spirene våre:-)
20:20 14.05.2008
Uff ja, er nesten så jeg går og venter på at ting skal gå galt igjen. Tenker at dersom det skal gå galt denne gangen og, så kan det godt skje nå med en gang! Men denne gangen MÅ det gå bra, å miste er i grunn ikke noe alternativ!;)
Marte, tulla & spira
22:33 14.05.2008
Ja, kjenner godt til den følelsen..Jeg senket skuldrene veldig etter uke 9, da var jeg på ul og alt så veldig bra ut:-) Var på ny ul halvannen uke etterpå (den ene var privat og den andre var offentlig), klarte ikke å vente til den offentlige..:-)så nå tenker jeg at det skal gå bra selv om det er mange uker til jeg er der jeg mistet sist..har bedre magefølelse denne gangen, så satser på at det er et godt tegn..Har også større mage nå enn jeg hadde i uke 19 sist (på kvelden riktignok:-).
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------