Sv: Roya Alice skal tulla vår hete:)Hva synes dere??
20:25 13.05.2008
Eg synes det høres ut som ett bilmerke eg. Alice kan jo være fint men Roya var bare rart.
Anonym
20:28 13.05.2008
Siden du nå spør.... Alice er jo et helt fint navn, men Roya var en smule spesielt - og ikke så veldig pent synes jeg... Minner om røya... Men jeg liker ellers hverken Roy eller Ronja jeg da.
20:51 13.05.2008
Ville nok godt for bare Alice, jeg også. Alice er et kjempefint navn. Populært i Sverige, men ikke så vanlig her i landet. Kjenner ei lita Alice på fire år som kler navnet sitt veldig godt. Roya var bare rart.
Anonym
21:10 13.05.2008
Har aldri hørt Roya før, likte det ikke noe særlig... Men Alice er pent.
14:46 14.05.2008
høres ut som du tror hun er en kongelig....
Anonym
15:36 14.05.2008
Jeg leste bare RoyaL Alice. Ikke helt heldig.
Anonym
15:41 14.05.2008
Stygt. Høres ut som Royale Alice, ikke en bra kombinasjon. Alise (med s) alene er ok.
Anonym
23:29 14.05.2008
Roya Alice er ikke fint,men om dere liker det,så kall henne det..Hvis hun en gang får en bror kan han hete Troy Aron.Bra match:
Roya Alice og Troy Aron;-)
Anonym
09:00 15.05.2008
Ehhh... Seriøst?? Husk å tenke på at ungene en gang skal bli voksne og ut i arbeidslivet. Advokat Roya Alice? Og med et så utenlandskpreget fornavn, MÅ etternavnet være like eksotisk.. Blir liksom ingen schwung over Roya Alice Olsen...
Anonym
00:45 20.05.2008
Syntes Roya var tøft jeg... og det er faktisk 54 stk. som heter det i Norge, så det er jo ett navn. Alice synes jeg også er fint, men ville ikke hatt de to sammen. :P