GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Tvillinger / flerlinger

Tvillinger, trillinger, firlinger....
Har du to, tre eller fire barn i magen? Endelig et sted å treffe andre som er i "samme båt".
Takk for nok et hyggelig Oslotreff...
21:35 13.05.2008
Det er som vanlig kjempekoselig å være på treff med dere. Og med den servicen som Moden mamma yter iforhold til trikkeruter og bordbestillinger, er det null problem å stille hvor det måtte være. Fikk t.o.m skyss helt hjem av Trine! *smiler fornøyd*

Nå sitter jeg med solbrent hud i utringningen, tross plassbytte med Trine midtveis i lunsjen. Neste gang stiller ihvertfall denne damen med solfaktor! *smiler*
phantomet
Sv: Takk for nok et hyggelig Oslotreff...
22:28 13.05.2008
Skriver under på denne (selv om jeg fant trikken selv... hihi :-)

Jeg har fått sykkelarmer der jeg satt i sola under hele lunsjen... :-)
* vannmamma *
10:05 14.05.2008
åååå blir så miss hver gang jeg ser at det har vært hyggelig.
Tirsdag er liksom en veldig dårlig dag for meg...men kanskje jeg klarer det en dag:)

Det virker jo så hyggelig å møte mange andre med dobbeltmage:)
MarTo
18:36 14.05.2008
Stakkars Phantomet. Man lærer så lenge man lever. ;o) Når man er gravid, så popper jo pigmentene ut av kroppen nærmest, så det er bare å smøre seg. Gla jeg holdt meg i skyggen;o)

Velig koselig i går. Det skal absolutt gjentaes. Men neste gang jeg kan hive meg med er tirsdag 10. Håper det er flere tvillingmammaer som får med seg dette innlegget vår og hiver seg på karusellen hver tirsag til lunsj ;o)
Jannec2
22:27 14.05.2008
*hehe* ...har jeg noen gang røpet for deg Phantomet at jeg er utdannet Logistiker, altså spesialisering innenfor Logistikk? Kan nok være en plage innimellom å ha slike som meg rundt om - bare spør eldste sønnen min..

Nestegang setter jeg meg i sola i allefall.. Fryspisten meg hadde det småkaldt i skyggen - bytter gjerne bort den plassen!

Ellers - alltid koselig å treffe dere til lunsj, håper vi får flere med oss nå som vi har noe naturlig frafall fremover!
moden mamma, med 2 i magen!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------