GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Bryllupsdebatten

Går du i giftetanker?

Hvor mye koster en brudekjole? Hvor mye kake trenger en til 70 gjester? Hva skal stå på invitasjonen? Hvilke fotograf er den beste? Må jeg ha oppsatt hår? Svigermor overtar styringen, og mannen min er håpløs på håret. Hjelp!!!
Tema: Bryllup!
ang fest/menyheftet
22:39 13.05.2008
Skal dere forklare hvem som er hvem i d "heftet"? Hvordan gjør gjør dere d?
tegner dere evt opp bordplassering,med navn og hva de heter/tilhørighet osv?

håper dere skjønte hva jeg mente ;)
ire86,2pp*FestDegLilleSpireღ
Sv: ang fest/menyheftet
23:03 13.05.2008
Ja, fest/menyheftet vårt består av: (Fikk de i dag!!! :-)
- meny
- persongalleri
- takkeliste
- bordkart

I persongalleriet står det feks: (Dette er oppdiktet altså....)

Ola Olsen - brudgommens fetter. Familiens eneste grunder som hjelper alle og fikser absolutt alt. Snakker fortsatt om "stor-torsken" han fikk som tiåring.

Petra Pettersen - samboer med Ola. Driftig dame som har stålkontroll på hjem og unger....

Vi har prøvd å få en litt humoristisk vri på karakteristikkene våre, og jobbet mye med dem. (Særlig har typen min hadde denne oppgaven, mye morsommere enn meg....;-) Blir jo noen sider med 95 gjester, men håper folk setter pris på det. Noen måtte vi jo rescearche litt på forhånd.

På bordkartet på baksiden av heftet, kan de som ikke vet det, finne ut hvem Ola Olsen og Petra Pettersen er. Skjønner?? :-)
Mamman til Mari
23:07 13.05.2008
skjønner og ble mye klokere på akkurat d der :) tusen takk :):)
ire86,2pp*FestDegLilleSpireღ
14:32 15.05.2008
Takkeliste? Fortell!

Får gjestene heftet når de kommer inn, eller ligger de på plassene?
Twinny
14:47 15.05.2008
Vi skal ha heftene liggende under tallerkenen tenker jeg, eller ved siden av.

Vi har en side med takkeliste i heftet vårt simpelthen fordi det var så mange jeg/vi ønsket å takke. Mange som har hjulpet oss med bryllupsforberedelsene. Ikke mulig å nevne alle i talen, derfor skrev vi den lista.
Feks:
- Takk til x som tok på seg den utfordrende oppgaven å lære brudeparet vals...
- til x, x og x for bretting av gaveesker
- til x og x som delte ut programmer i kirken i dag
osv osv...
Mamman til Mari
15:04 15.05.2008
oi... er du ikke redd for å glemme noen??
Junimams*
19:01 15.05.2008
Oi, det hadde jeg ikke tenkt på faktisk!! Men programmet er nå trykt, så er det noen som er glemt nå, så blir det bare sånn.
Men har jobbet med denne lista over lang tid nå, sikkert 2-3 mnd, og har skrevet på underveis som folk har hjulpet oss, så tror ikke jeg har glemt noen heller :-)
Mamman til Mari
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------